Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Deel je Werelddeal
Opdrachtgever:
KLM Royal Dutch Airlines
Bureau:
Code d'Azur
Datum eerste publicatie:
28/08/2013
url:
http://www.codedazur.nl/cases/klm-wdw
Categorie:
Online Campagne
Social Media

Credits

Concept:
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen, Madelon Uljee
Art Direction / Design:
Priscilla de Gier, Rob Stroom, Jeroen Bijl
Copy / Redactie:
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen, Madelon Uljee
Interaction Design:
Nik Nieuwenhuijs, Thomas van Sante
Technische realisatie:
Rick Schoo, Xenia Sarapoff, Christian de Wit
Account:
Willemien Grootendorst, Michiel van der Linden
Verantwoordelijk bij klant:
Paul Sluis ,Wieke Vrielink, Marieke Ubbink, Bastiaan Hoogendoorn


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Tijdens de Werelddeal Weken van KLM gaan er meer dan 100 bestemmingen in de aanbieding. Om aandacht te creëren voor deze weken, besloten we mee te bewegen met wat duizenden Facebookers al deden: #feetchilling. Je kent ze wel. De Facebook foto’s van vrienden met voeten in de relax stand op een jaloersmakende plek. Want waarom reclame maken als de beste reclame van reizigers zelf komt?
Voor/over product of dienst
De KLM Werelddeal Weken zijn een belangrijk instrument om de sales te boosten, baseload te creëren en de prijsperceptie te beïnvloeden. Tijdens de Werelddeal Weken gaan er meer dan 100 bestemmingen over heel de wereld in de aanbieding.
Doelgroep(en)
De doelgroep is de Nederlandse leisure passagier tussen 25-55 jaar.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Tijdens de Werelddeal Weken van KLM gaan er meer dan 100 bestemmingen in de aanbieding. Om aandacht te creëren voor deze weken, besloten we mee te bewegen met wat duizenden Facebookers al deden: #feetchilling. Je kent ze wel. De Facebook foto’s van vrienden met voeten in de relax stand op een jaloersmakende plek. Want waarom reclame maken als de beste reclame van reizigers zelf komt?
Voor/over product of dienst
De KLM Werelddeal Weken zijn een belangrijk instrument om de sales te boosten, baseload te creëren en de prijsperceptie te beïnvloeden. Tijdens de Werelddeal Weken gaan er meer dan 100 bestemmingen over heel de wereld in de aanbieding.
Doelgroep(en)
De doelgroep is de Nederlandse leisure passagier tussen 25-55 jaar.