Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Samsung Smart TV - IT'S ALIVE
Opdrachtgever:
Samsung Nederland
Bureau:
TWC
Datum eerste publicatie:
15/04/2013
url:
http://samsung-itsalive.twcapps.com/
Categorie:
Online Campagne
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Tim Voors, Bjorn Diemer & Rutger Pinas
Art Direction / Design:
Kees Klein Hemmink & Stephan Boer
Copy / Redactie:
Bjorn Diemer & David de Bruijne
Interaction Design:
Stephan Boer & Pascal Jansen
Technische realisatie:
Bart van den Ende
Account:
Rutger Pinas & Max Pinas
Verantwoordelijk bij klant:
Rick Fens & Tonnie van Schijndel


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Van de 1,5 miljoen TV’s die jaarlijks in Nederland worden verkocht is de helft een Samsung. 70% daarvan is Smart. Statistieken wezen eind 2012 uit dat de consument zich nog niet geheel bewust is en/of maximaal geniet van de groeiende mogelijkheden van Samsung Smart TV. Daarom wilde Samsung bewustzijn vergroten en een structurele oplossing voor online communicatie met de doelgroep. De missie: “Make the Button famous and The Smart Hub loved”.
Voor/over product of dienst
Een campagne (ATL/BTL) en cross mediaal online platform bestaande uit een product website en digital magazine.
Doelgroep(en)
Eigenaren en niet-eigenaren van een Samsung Smart TV


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Van de 1,5 miljoen TV’s die jaarlijks in Nederland worden verkocht is de helft een Samsung. 70% daarvan is Smart. Statistieken wezen eind 2012 uit dat de consument zich nog niet geheel bewust is en/of maximaal geniet van de groeiende mogelijkheden van Samsung Smart TV. Daarom wilde Samsung bewustzijn vergroten en een structurele oplossing voor online communicatie met de doelgroep. De missie: “Make the Button famous and The Smart Hub loved”.
Voor/over product of dienst
Een campagne (ATL/BTL) en cross mediaal online platform bestaande uit een product website en digital magazine.
Doelgroep(en)
Eigenaren en niet-eigenaren van een Samsung Smart TV