Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
The instatour @Nr_72
Opdrachtgever:
Roy Schellekens / NR_72
Bureau:
Sintlucas Boxtel / University of Northampton
Datum eerste publicatie:
03/11/2014
url:
https://www.youtube.com/watch?v=lxoidhehB2o
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Scott Kooken
Art Direction / Design:
Scott Kooken, Roy Schellekens
Copy / Redactie:
Scott Kooken
Interaction Design:
Scott Kooken
Technische realisatie:
Scott Kooken
Account:
-
Verantwoordelijk bij klant:
-
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
Het verkopen van een huis is een lang en uitputtend proces. Zeker als er 1500 andere huizen te koop staan in dezelfde stad, waarvan zelfs 7 in het zelfde gebouw. Hoe kun je hierin een verschil maken als je geen competitie bent op het gebied van prijs of ruimte? Terwijl het interieur van het appartement dat wel kan? We hebben Instagram, het visueel aantrekkelijkste medium gebruikt om via tags de eerste huis bezichtiging op Instragram te maken. @NR_72
Voor/over product of dienst
Nr_72 is een Instagram account waarbij potentiële kopers en geïnteresseerde een tour door het appartement kunnen doen door middel van tags.
Doelgroep(en)
Huisverlaters / starters in de leeftijdscategorie 20-30 jaar