Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Scandulous
Opdrachtgever:
N.v.t.
Bureau:
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Datum eerste publicatie:
01/01/2015
url:
http://N.v.t.
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Kevin Atsma, Anne Eiden, Steijn Leijzer, Tamara van Huijssteden
Art Direction / Design:
Anne Eiden, Kevin Atsma
Copy / Redactie:
N.v.t.
Interaction Design:
N.v.t.
Technische realisatie:
N.v.t.
Account:
Kevin Atsma
Verantwoordelijk bij klant:
N.v.t.
Overigen:
N.v.t.


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
We hebben deze campagne bedacht voor Durex.
Voor/over product of dienst
Scandulous is een applicatie die bedoeld is om meer ‘awareness’ te creëeren voor soa’s onder jongeren. De app wordt gebruikt in een promotievideo als een app waarmee mensen elkaar kunnen scannen voor SOA’s. Als jongeren de app downloaden is er de mogelijkheid om mensen te scannen, maar halverwege de scan stopt het laden en komt er een pop-up. Hierin wordt verteld dat er geen echte SOA app is en dat als mensen hun gegevens invullen zij gratis condooms kunnen krijgen van Durex.
Doelgroep(en)
De app is gericht op jongeren van 15-25 jaar.