Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Out-of-office-into-europe
Opdrachtgever:
easyJet
Bureau:
Being There
Datum eerste publicatie:
12/05/2014
url:
http://nvt
Categorie:
Media

Credits

Concept:
Being There
Art Direction / Design:
Pieter Scheltema
Copy / Redactie:
Wilbert Leering
Interaction Design:
Eboost
Technische realisatie:
Eboost
Account:
Lonneke Grotenhuis
Verantwoordelijk bij klant:
Borja Lozano
Overigen:
nvt


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
easyJet wil dat mensen er vaker spontaan op uit gaan. Dat kan namelijk als de tickets zo voordelig zijn als bij easyJet. Om dat aan te moedigen bedachten we de out-of-office-into-europe-actie. Mensen die spontaan een snipperdag planden en daarbij onze verdacht positieve out-of-office-reply-tekst gebruikten (met jou als afzender), maakten kans om de volgende dag in een mooie stad ergens in Europa te zijn. Zo gebruikten we de out-of-office heel handig als reclamemedium.
Voor/over product of dienst
Al die citytrip- en korte-reisbestemmingen van easyJet. Stuk voor stuk bijzondere bestemmingen waar je morgen al naartoe kunt vliegen en voor minder geld dan je dacht.
Doelgroep(en)
De easyJet-Facebook- en -nieuwsbrief-community.