Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Mijn wijnreis
Opdrachtgever:
South African Tourism
Bureau:
Anyone?
Datum eerste publicatie:
13/03/2014
url:
http://mijnzuidafrika.nl/wijnreis
Categorie:
Social Media
Digital Campaign

Credits

Concept:
David Barens, Vincent Versluis en Florian Hollander
Art Direction / Design:
Vincent Versluis
Copy / Redactie:
Ilona Bobeldijk
Interaction Design:
Widgets
Technische realisatie:
Widgets
Account:
Ilona Bobeldijk en Mehrnoesh Forouzandeh
Verantwoordelijk bij klant:
Mies Hofman, Jacqueline van den Broek, Bangu Masisi
Overigen:
Camera en videoproductie: Bas John en Robin Cox (No Rabbit in the Hat)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Met een eigentijdse digitale campagne hebben we 35-plussers tot aan de voordeur kennis laten maken met Zuid-Afrika. Op de responsive site ontwierpen zij hun eigen Zuid-Afrikaanse wijnlabel en haalden ze hun wijntje “virtueel” op bij een van de wijnboeren in Zuid-Afrika. In een gepersonaliseerde video, met informatie uit het Facebook profiel én het zojuist ontworpen wijnlabel, kreeg men te zien waar en hoe 'jouw' wijn wordt gemaakt. Het ontworpen wijnlabel kregen deelnemers thuis in de brievenbus
Voor/over product of dienst
Het land Zuid-Afrika als reisbestemming.
Doelgroep(en)
Next Stop South Africa. Een doelgroep van 35-plussers die vaker verre reizen heeft gemaakt en Zuid-Afrika als volgende reisbestemming overweegt.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Met een eigentijdse digitale campagne hebben we 35-plussers tot aan de voordeur kennis laten maken met Zuid-Afrika. Op de responsive site ontwierpen zij hun eigen Zuid-Afrikaanse wijnlabel en haalden ze hun wijntje “virtueel” op bij een van de wijnboeren in Zuid-Afrika. In een gepersonaliseerde video, met informatie uit het Facebook profiel én het zojuist ontworpen wijnlabel, kreeg men te zien waar en hoe 'jouw' wijn wordt gemaakt. Het ontworpen wijnlabel kregen deelnemers thuis in de brievenbus
Voor/over product of dienst
Het land Zuid-Afrika als reisbestemming.
Doelgroep(en)
Next Stop South Africa. Een doelgroep van 35-plussers die vaker verre reizen heeft gemaakt en Zuid-Afrika als volgende reisbestemming overweegt.