Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
SongSpots
Opdrachtgever:
KPN
Bureau:
N=5
Datum eerste publicatie:
29/10/2014
url:
http://award-entry.com/songspots/
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Ed van Bennekom, Jasper Diks
Art Direction / Design:
Ed van Bennekom, Olaf van der Geld (CD), Marcel Berghuis
Copy / Redactie:
Jasper Diks
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
IM3D, Kooden
Account:
Bastiaan Weers (strategy director), Ralph Balk (AD), Floris Reuvers (AE), Jasper Baartmans (project director interactive), Michiel de Vos (producer interactive), Guy van der Hoop (RTV producer)
Verantwoordelijk bij klant:
Yvette Belt-Beekman, Janice van den Bosch, Shagha Mehrasa, Melvin Gaal, Sebastiaan van Rijnsoever
Overigen:
illustrator: Mr. Feaver, animation: Not War, production company videos: WILL Productions, sound studio: Sharkee


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Met KPN en Spotify kun je waar dan ook in Nederland direct muziek streamen. Om dit te demonstreren, introduceerde KPN de actie SongSpots. Mensen kregen de kans om een nummer te beluisteren op de perfecte plek. Bijvoorbeeld I believe I can fly tijdens het parachutespringen. De beste inzendingen werden verfilmd. Deze video’s werden vervolgens verwerkt in een game waarbij mensen moesten raden welke nummers bij welke video’s hoorden.
Voor/over product of dienst
KPN biedt 4G aan in heel Nederland. Met 4G kun je uploaden, downloaden, filmpjes bekijken en surfen. Maar ook beeldbellen, muziek streamen en tv-programma’s en series kijken. Altijd, overal en zonder haperingen. Met KPN 4G en Spotify kun je dus waar dan ook in Nederland direct muziek streamen. Zo kun je muziek op de meest ultieme manier beleven, en dat bewijzen we met deze campagne.
Doelgroep(en)
Iedereen die regelmatig muziek onderweg luistert via zijn/haar mobiel.