Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Pocket Plus
Opdrachtgever:
KPN
Bureau:
N=5
Datum eerste publicatie:
26/09/2014
url:
http://award-entry.com/iphone-pocket-plus/
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Ed van Bennekom, Jasper Diks
Art Direction / Design:
Ed van Bennekom
Copy / Redactie:
Jasper Diks
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
Vincent Seeber (strategy planner), Ralph Balk (AD), Floris Reuvers (AE), Casper Reus (producer)
Verantwoordelijk bij klant:
Shagha Mehrasa, Janice van den Bosch, Yvette Belt-Beekman
Overigen:
media: We Are First


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Paniek rondom de lancering van de iPhone 6. De nieuwe iPhone 6 Plus past namelijk niet meer in je broekzak en áls hij past, bestaat de kans dat hij buigt als je gaat zitten. KPN kwam op de dag van de lancering met een oplossing. Wachtenden in de rij bij de Apple Store konden bij een mobiele kleermaker hun broekzak laten vergroten naar Pocket Plus zodat de grootte van het nieuwe toestel geen rol meer speelde. Zo was KPN op een relevante manier top-of-mind tijdens de iPhone 6-lancering.
Voor/over product of dienst
Als telecomprovider houdt KPN alle marktontwikkelingen en trends nauwlettend in de gaten. Een productintroductie als de nieuwe iPhone is erg belangrijk voor zowel KPN als veel Nederlanders. Een moment om als telecomprovider niet onopgemerkt voorbij te laten gaan.
Doelgroep(en)
Nederlanders met bovengemiddelde interesse in technologie en nieuwe toestellen, met name Apple producten.