Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
NosePost
Opdrachtgever:
KPN
Bureau:
N=5
Datum eerste publicatie:
12/02/2015
url:
http://award-entry.com/nosepost/
Categorie:
Mobile
Social Media
Design
Innovation

Credits

Concept:
Ed van Bennekom, Jasper Diks
Art Direction / Design:
Ed van Bennekom, Olaf van der Geld (CD), Marcel Berghuis
Copy / Redactie:
Jasper Diks
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
MediaMonks
Account:
Bastiaan Weers (strategy director), Ralph Balk (AD), Liza Mastenbroek (AM), Floris Reuvers (AE), Jasper Baartmans (project director interactive), Tisha Hoppenbrouwers (producer interactive), Guy van der Hoop (RTV prod.), Christ Bloemheuvel (RTV dir.)
Verantwoordelijk bij klant:
Janice van den Bosch, Maureen Zijlstra, Yvette Belt-Beekman
Overigen:
illustratie: Julian Burford, productie maatschappij: FatFred, regisseur: Jeroen Mol


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Op wintersport delen mensen graag foto’s. Daar heb je in feite alleen je smartphone voor nodig op de piste. In de praktijk blijken die dikke handschoenen dan toch vaak lastig. Daarom heeft KPN de NosePost-app gelanceerd. Met deze app gebruik je niet je vingers maar je neus om met je smartphone foto’s te nemen en te delen.
Voor/over product of dienst
De NosePost-app maakt deel uit van de KPN-campagne rondom de Weekbundel EU. Met deze databundel kunnen mensen gemakkelijk internetten tijdens hun wintersport.
Doelgroep(en)
Iedereen die op wintersport gaat en in het buitenland wil of gaat internetten.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Op wintersport delen mensen graag foto’s. Daar heb je in feite alleen je smartphone voor nodig op de piste. In de praktijk blijken die dikke handschoenen dan toch vaak lastig. Daarom heeft KPN de NosePost-app gelanceerd. Met deze app gebruik je niet je vingers maar je neus om met je smartphone foto’s te nemen en te delen.
Voor/over product of dienst
De NosePost-app maakt deel uit van de KPN-campagne rondom de Weekbundel EU. Met deze databundel kunnen mensen gemakkelijk internetten tijdens hun wintersport.
Doelgroep(en)
Iedereen die op wintersport gaat en in het buitenland wil of gaat internetten.


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Op wintersport delen mensen graag foto’s. Daar heb je in feite alleen je smartphone voor nodig op de piste. In de praktijk blijken die dikke handschoenen dan toch vaak lastig. Daarom heeft KPN de NosePost-app gelanceerd. Met deze app gebruik je niet je vingers maar je neus om met je smartphone foto’s te nemen en te delen.
Voor/over product of dienst
De NosePost-app maakt deel uit van de KPN-campagne rondom de Weekbundel EU. Met deze databundel kunnen mensen gemakkelijk internetten tijdens hun wintersport.
Doelgroep(en)
Iedereen die op wintersport gaat en in het buitenland wil of gaat internetten.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Op wintersport delen mensen graag foto’s. Daar heb je in feite alleen je smartphone voor nodig op de piste. In de praktijk blijken die dikke handschoenen dan toch vaak lastig. Daarom heeft KPN de NosePost-app gelanceerd. Met deze app gebruik je niet je vingers maar je neus om met je smartphone foto’s te nemen en te delen.
Voor/over product of dienst
De NosePost-app maakt deel uit van de KPN-campagne rondom de Weekbundel EU. Met deze databundel kunnen mensen gemakkelijk internetten tijdens hun wintersport.
Doelgroep(en)
Iedereen die op wintersport gaat en in het buitenland wil of gaat internetten.