Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Ga door met mijn strijd
Opdrachtgever:
Stichting ALS Nederland
Bureau:
Publicis Amsterdam & KOEN
Datum eerste publicatie:
09/04/2014
url:
http://nvt
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Marcel Hartog Steef Nijhof, Ruben van Dijk, Mats Wilke, Jeroen van Zwam
Art Direction / Design:
Steef Nijhof, Jeroen van Zwam, Dave Fransen
Copy / Redactie:
Marcel Hartog
Interaction Design:
Lucas Simons, Kelly Wentink
Technische realisatie:
Dave Timmermans, Edwin Leijen
Account:
Marcella Beekman
Verantwoordelijk bij klant:
Gorrit-Jan Blonk, Ineke Zaal, Inge Metz, Arnout Bloys van Treslong, Joost Kokke, Weert-Jan Weerts,
Overigen:
Lucas Göbel, Olaf van Gerwen, Marja Borkus, Barry Clarke, Marcel Oudendijk, Remco Rohée, George Goudsblom, Francisco Rodriguez Bouzas, Gertjan Hafkamp, Bianca van den Boogaard, Lex Noteboom


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Na de campagne 'Ik ben inmiddels overleden' heeft een nieuwe groep ALS- patiënten heeft opnames gemaakt, met een persoonlijke oproep om door te gaan met hun strijd. De uitingen komen wederom pas in de media, nadat ze zijn overleden. Te beginnen met hun eigen Twitteraccount.
En deze keer komen de deelnemers direct ter zake. Als engelen met een commerciële missie promoten ze specifiek onderzoek en sponsoracties .
Voor/over product of dienst
Stichting ALS Nederland
Doelgroep(en)
Alle Nederlanders van 18 jaar en ouder