Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Ditzo
Opdrachtgever:
a.s.r. ziektekosten
Bureau:
Pool Worldwide
Datum eerste publicatie:
18/09/2014
url:
http://ditzo.nl/zorgmee
Categorie:
Social Media
Content

Credits

Concept:
Pool Worldwide
Art Direction / Design:
Pool Worldwide
Copy / Redactie:
Pool Worldwide
Interaction Design:
Pool Worldwide
Technische realisatie:
Pool Worldwide
Account:
Pool Worldwide
Verantwoordelijk bij klant:
Bob Stehmann, Miriam Martinus, Wouter de Vries, Iris Lucassen en Mathijs Harink
Overigen:
Coebergh Communicatie & PR, MediaReverse, Blue Mango, Vice, Source Republic en Dennis Weening


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Het uitgangspunt van verzekeren is altijd geweest dat we samen geld in een pot stoppen om de ander te kunnen helpen wanneer dat nodig is. Maar dat zijn we alleen een beetje vergeten. De cruciale vraag luidt dus: zorgen we nog wel genoeg voor de ander?
Daarom heeft Ditzo zich in al het ‘verzekeringsgeweld’ in de maanden september t/m december 2014 op onderscheidende wijze gepositioneerd, kwetsbaar opgesteld en stelling genomen door daadwerkelijk meer zorg in zorgverzekeren te stoppen.
Voor/over product of dienst
Het product betreft de Ditzo zorgverzekering 2014-2015.
De zorgverzekering is opgebouwd uit een basisverzekering, die uitgebreid kan worden met aanvullende verzekeringen.
Daarnaast is het mogelijk om naast je eigen zorgverzekering ook voor een ander te zorgen door middel van een optionele bijdrage aan één van de 9 zorginitiatieven, middels ‘Ditzo Zorg mee’. De propositie van de Ditzo zorgverzekering is een zorgverzekering met 100% vrije keuze voor ziekenhuizen en specialisten’.
Doelgroep(en)
Ditzo richt zich op de ondernemende jongeren en de actieve, jonge gezinnen die eind 2014 overwegen om over te stappen. Midden tot hoog opgeleid, veelal tweeverdieners, inkomen is 1,5 keer modaal+, leeftijd 18-45 jaar.
Zij staan het meest open om te switchen. Zij zijn het meest online en passen het beste bij Ditzo. Zo ervaren zij dat zelf ook. Geen poespas maar datgene wat voor hen van toepassing is. Ze willen maximale kwaliteit voor een zo laag mogelijke prijs.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Het uitgangspunt van verzekeren is altijd geweest dat we samen geld in een pot stoppen om de ander te kunnen helpen wanneer dat nodig is. Maar dat zijn we alleen een beetje vergeten. De cruciale vraag luidt dus: zorgen we nog wel genoeg voor de ander?
Daarom heeft Ditzo zich in al het ‘verzekeringsgeweld’ in de maanden september t/m december 2014 op onderscheidende wijze gepositioneerd, kwetsbaar opgesteld en stelling genomen door daadwerkelijk meer zorg in zorgverzekeren te stoppen.
Voor/over product of dienst
Het product betreft de Ditzo zorgverzekering 2014-2015.
De zorgverzekering is opgebouwd uit een basisverzekering, die uitgebreid kan worden met aanvullende verzekeringen.
Daarnaast is het mogelijk om naast je eigen zorgverzekering ook voor een ander te zorgen door middel van een optionele bijdrage aan één van de 9 zorginitiatieven, middels ‘Ditzo Zorg mee’. De propositie van de Ditzo zorgverzekering is een zorgverzekering met 100% vrije keuze voor ziekenhuizen en specialisten’.
Doelgroep(en)
Ditzo richt zich op de ondernemende jongeren en de actieve, jonge gezinnen die eind 2014 overwegen om over te stappen. Midden tot hoog opgeleid, veelal tweeverdieners, inkomen is 1,5 keer modaal+, leeftijd 18-45 jaar.
Zij staan het meest open om te switchen. Zij zijn het meest online en passen het beste bij Ditzo. Zo ervaren zij dat zelf ook. Geen poespas maar datgene wat voor hen van toepassing is. Ze willen maximale kwaliteit voor een zo laag mogelijke prijs.