Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
BAVARIA - DOE NIKS EN WIN
Opdrachtgever:
Bavaria
Bureau:
CCCP
Datum eerste publicatie:
18/06/2014
url:
http://www.campaigntest.nl/doeniks/public/
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
CCCP
Art Direction / Design:
CCCP/Selmore
Copy / Redactie:
CCCP
Interaction Design:
CCCP
Technische realisatie:
Mulder She Wrote
Account:
CCCP
Verantwoordelijk bij klant:
Laurie van Zeeland, Daniël Janus


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Een activatie voor Bavaria Radler. Maar hoe activeer je mensen voor een product dat in de markt gezet wordt met de slogan 'Lekker Relaxed'? Juist, met de meest relaxte actie ooit. Doe Niks En Win. Wie het lukt om niks te doen op onze actiesite maakt kans op een week niks doen op een tropisch eiland. Dus los de rebus niet op, maak de slagzin niet af, zoek niet de 7 verschillen en meld je niet aan voor onze sms alert. Doe Niks En Win.
Voor/over product of dienst
Bavaria Radler is een verfrissende combinatie van Bavaria pilsener en frisse citroenlimonade. Met een alcoholpercentage van 2.0% is Bavaria Radler zeer doordrinkbaar. Vandaar de propositie 'Lekker Relaxed'.
Doelgroep(en)
Bierdrinkende mannen tussen de 25 en 50. Een groep die verantwoordelijkheden heeft, maar wil wel kunnen genieten. Ze wonen al samen, ze zijn een jong gezin of al iets verder onderweg. Ze drinken het liefst bier, maar dat kan gewoon niet ieder moment. Maar fris of 0,0% vinden ze wel weer heel saai. Er mag best een beetje plezier gemaakt worden.
Vrouwen mochten niet afgestoten worden door de actie, maar er hoefde ook geen nadruk op gelegd te worden.