Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Pitchmate
Opdrachtgever:
Woedend!
Bureau:
Woedend!
Datum eerste publicatie:
08/09/2014
url:
http://www.pitchmate.com
Categorie:
Content
Media

Credits

Concept:
Woedend!
Art Direction / Design:
Woedend!
Copy / Redactie:
Woedend!
Interaction Design:
Woedend!
Technische realisatie:
Woedend!
Account:
Woedend!
Verantwoordelijk bij klant:
Woedend!


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
De mobiele app Pitchmate werd gelanceerd in de zomer van 2014 (oorspronkelijke naam: Pitcher). Met deze app kunnen marketeers en brand managers op eenvoudige wijze - vergelijkbaar met Tinder - door meer dan 60 toonaangevende communicatiebureaus in Amsterdam swipen, een shortlist samenstellen en direct een pitch-uitnodiging versturen. Bij elk bureau staat een korte intro en ook nog thumbnails van 5 recente campagnes. De app werd aangekondigd via een website met korte film, en een persbericht.
Voor/over product of dienst
Woedend! is een onafhankelijk communicatiebureau in Amsterdam. Ze maken ‘engaging content that drives conversion’. Ze werken voor (inter)nationale merken van groot tot klein en in zeer diverse sectoren.
Doelgroep(en)
Primair: Marketeers in het middel- en hogere segment.
Secundair: Partijen die pitches begeleiden (o.a. BBA, 3MO)


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
De mobiele app Pitchmate werd gelanceerd in de zomer van 2014 (oorspronkelijke naam: Pitcher). Met deze app kunnen marketeers en brand managers op eenvoudige wijze - vergelijkbaar met Tinder - door meer dan 60 toonaangevende communicatiebureaus in Amsterdam swipen, een shortlist samenstellen en direct een pitch-uitnodiging versturen. Bij elk bureau staat een korte intro en ook nog thumbnails van 5 recente campagnes. De app werd aangekondigd via een website met korte film, en een persbericht.
Voor/over product of dienst
Woedend! is een onafhankelijk communicatiebureau in Amsterdam. Ze maken ‘engaging content that drives conversion’. Ze werken voor (inter)nationale merken van groot tot klein en in zeer diverse sectoren.
Doelgroep(en)
Primair: Marketeers in het middel- en hogere segment.
Secundair: Partijen die pitches begeleiden (o.a. BBA, 3MO)