Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
#MOREMUSICVIDEOS
Opdrachtgever:
Hi
Bureau:
FHV BBDO
Datum eerste publicatie:
07/04/2014
url:
https://itunes.apple.com/nl/app/ronnie-flex/id854011453?mt=8
Categorie:
Mobile
Content
Innovation

Credits

Concept:
Rogier de Bruin, Emilio de Haan
Art Direction / Design:
Emilio de Haan
Copy / Redactie:
Rogier de Bruin
Interaction Design:
Marc Vermeeren
Technische realisatie:
thispagecannotbefound.com
Account:
Niels Heimens, Elwira Stuur
Verantwoordelijk bij klant:
Kasimir Vermeulen, Maartje Bersi, Steffen Rieter
Overigen:
Derk van Beek, Hans Dekker, Peter Burger


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Hi wil dé mobiele datakoning voor jongeren zijn. Daarom claimen we het type content dat jongeren het meest bekijken op hun mobiel: videoclips. Want met Hi ervaar je videoclips het állerbest op je mobiel.

In samenwerking met Top Notch en Ronnie Flex zet Hi de nieuwe standaard voor het maken van videoclips. Een interactieve muziekvideo speciaal voor je mobiel. Alle technische mogelijkheden van de smartphone worden gebruikt. Hiermee biedt Hi jongeren de ultieme mobiele clipervaring.
Voor/over product of dienst
Hi is hét mobiele telecommerk voor jongeren. In de campagne staan de abonnementen van Hi centraal. Met standaard overal 4G en extra grote databundels.
Doelgroep(en)
Jongeren (18-25 jaar) voor wie mobiel internet van levensbelang is.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Hi wil dé mobiele datakoning voor jongeren zijn. Daarom claimen we het type content dat jongeren het meest bekijken op hun mobiel: videoclips. Want met Hi ervaar je videoclips het állerbest op je mobiel.

In samenwerking met Top Notch en Ronnie Flex zet Hi de nieuwe standaard voor het maken van videoclips. Een interactieve muziekvideo speciaal voor je mobiel. Alle technische mogelijkheden van de smartphone worden gebruikt. Hiermee biedt Hi jongeren de ultieme mobiele clipervaring.
Voor/over product of dienst
Hi is hét mobiele telecommerk voor jongeren. In de campagne staan de abonnementen van Hi centraal. Met standaard overal 4G en extra grote databundels.
Doelgroep(en)
Jongeren (18-25 jaar) voor wie mobiel internet van levensbelang is.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Hi wil dé mobiele datakoning voor jongeren zijn. Daarom claimen we het type content dat jongeren het meest bekijken op hun mobiel: videoclips. Want met Hi ervaar je videoclips het állerbest op je mobiel.

In samenwerking met Top Notch en Ronnie Flex zet Hi de nieuwe standaard voor het maken van videoclips. Een interactieve muziekvideo speciaal voor je mobiel. Alle technische mogelijkheden van de smartphone worden gebruikt. Hiermee biedt Hi jongeren de ultieme mobiele clipervaring.
Voor/over product of dienst
Hi is hét mobiele telecommerk voor jongeren. In de campagne staan de abonnementen van Hi centraal. Met standaard overal 4G en extra grote databundels.
Doelgroep(en)
Jongeren (18-25 jaar) voor wie mobiel internet van levensbelang is.