Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Blendle Trending
Opdrachtgever:
Blendle
Bureau:
Blendle
Datum eerste publicatie:
18/12/2014
url:
https://itunes.apple.com/us/app/blendle-trending/id947936149?l=nl&ls=1&mt=8
Categorie:
Mobile

Credits

Concept:
Emiel Janson in samenwerking met Alexander Klöpping, Marten Blankesteijn, Joost van Dijk en Rick Pastoor
Art Direction / Design:
Emiel Janson
Copy / Redactie:
Alexander Klöpping
Interaction Design:
Emiel Janson
Technische realisatie:
Joost van Dijk
Account:
Emiel Janson met Rick Pastoor
Verantwoordelijk bij klant:
Team Blendle


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
In Blendle Trending vind je elke dag de populairste, mooiste of interessantste artikelen uit kranten en tijdschriften.

Van de Volkskrant tot de Telegraaf en van Elsevier tot Vrij Nederland: onze redactie kiest (heel ouderwets: met de hand) de beste stukken voor je uit.

Je betaalt alleen voor de artikelen die je leuk vindt.
Voor/over product of dienst
Je kunt tegen mensen zeggen: hier zijn tienduizend nieuwe artikelen, zoek maar uit wat je wilt hebben. Op de website hebben we allerlei manieren bedacht om daarbij te helpen. Maar wij denken dat je op je telefoon zo min mogelijk tijd wilt stoppen in zoeken: je wilt zo snel mogelijk het belangrijkste lezen. Het zou juist raar zijn als we op een mobiele telefoon precies hetzelfde gingen doen als op desktop. Het is een ander apparaat, dat je op een andere manier en op een ander moment gebruikt.
Doelgroep(en)
De app is bedoeld voor mensen die in een kort tijdsbestek de beste artikelen van het moment willen lezen. Voor mensen die op zoek zijn naar journalistieke diepgang.
De doelgroep is bereid in zichzelf te investeren, ze zijn bereid een klein bedrag per artikel te betalen.