Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Orange Experience
Opdrachtgever:
KLM & Heineken
Bureau:
NVT
Datum eerste publicatie:
02/05/2014
url:
http://NVT
Categorie:
Social Media
Content

Credits

Concept:
KLM & Heineken
Art Direction / Design:
KLM & Heineken
Copy / Redactie:
KLM, Heineken & Brenninkmeijer & Isaacs
Interaction Design:
NVT
Technische realisatie:
Brenninkmeijer & Isaacs
Account:
Brenninkmeijer & Isaacs
Verantwoordelijk bij klant:
Director Communications & Corporate Identity KLM: Frank Houben Senior Project Manager Marketing Communications: Marit Badia Hilligehekken Marketing Director Heineken: Bram Westenbrink Senior Brand Manager Heineken: Rob van Griensven Brand Manager Heineken
Overigen:
script: Roel Boorsma, DP’s: Coen Stroeve, Eric Halberstadt, Editor: Amber Hooijmans, Music: Armin van Buren, Grading: Filmgasten, Titles: Filmgasten, Online: Filmgasten, Line Production Co NY: Manifesto NYC, Line Producer NY: Nan Sandle


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Soms heb je de blik van een buitenstaander nodig om te laten zien hoe waardevol de dingen om je heen daadwerkelijk zijn. Vanuit deze visie ontwikkelden KLM & Heineken het idee om Koningsdag te laten zien door de ogen van een buitenstaander. Tien nietsvermoedende New Yorkers, met een voorliefde voor EDM, werden uitgedaagd om hun dagelijkse leven achter te laten en zich onder te dompelen in de Oranje Koorts tijdens onze eerste Koningsdag. KLM & Heineken bezorgden hen een onvergetelijke ervaring.
Voor/over product of dienst
Orange Experience is een project van KLM & Heineken
Doelgroep(en)
Dance lovers wereldwijd, Festivalgangers wereldwijd, Nederlanders


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Soms heb je de blik van een buitenstaander nodig om te laten zien hoe waardevol de dingen om je heen daadwerkelijk zijn. Vanuit deze visie ontwikkelden KLM & Heineken het idee om Koningsdag te laten zien door de ogen van een buitenstaander. Tien nietsvermoedende New Yorkers, met een voorliefde voor EDM, werden uitgedaagd om hun dagelijkse leven achter te laten en zich onder te dompelen in de Oranje Koorts tijdens onze eerste Koningsdag. KLM & Heineken bezorgden hen een onvergetelijke ervaring.
Voor/over product of dienst
Orange Experience is een project van KLM & Heineken
Doelgroep(en)
Dance lovers wereldwijd, Festivalgangers wereldwijd, Nederlanders