Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Verhalen voor onder je kussen
Opdrachtgever:
SOA AIDS Nederland / Rutgers WPF
Bureau:
Yune
Datum eerste publicatie:
02/06/2014
url:
https://www.youtube.com/user/SenseNederland/playlists?shelf_id=1&view=50&sort=dd
Categorie:
Content
Media

Credits

Concept:
Wijnand van der Werf, Jasper Bazuin
Art Direction / Design:
Jasper Bazuin
Copy / Redactie:
Jasper Bazuin
Interaction Design:
nvt
Technische realisatie:
nvt
Account:
Gioia van der Fliert
Verantwoordelijk bij klant:
Wijnand van der Werf
Overigen:
Pablo van den Berg (strategie), Isaac Diepenhorst (media)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
‘Verhalen voor onder je kussen’ is een campagne die bestaat uit een boek en de verfilming daarvan. Het boek, met daarin 8 korte verhalen over liefde, relaties en seks, is verspreid onder alle derdejaars scholieren in Nederland. Deze verhalen zijn vervolgens d.m.v. de korte-filmcompetitie ‘30 days’ in 30 dagen verfilmd door jonge filmmakers, begeleid door gerenommeerde filmmakers als Eddy Terstall. De films zijn vervolgens via scholen en online weer onder de doelgroep verspreid.
Voor/over product of dienst
Het project maakt onderdeel uit van de landelijke seksuele weerbaarheidscampagne 'Maak seks lekker duidelijk' van SOA AIDS Nederland en Rutgers WPF. Doel van de campagne is om jongeren bewust te maken van hun seksuele wensen en grenzen: durf aan te geven hoever jij wilt gaan op het gebied van seksualiteit en check dit bij de ander.
Doelgroep(en)
De boodschap richt op jongeren tussen 12 en 25 jaar. Het boek is via scholen, bibliotheken en boekhandels specifiek verspreid onder derdejaars scholieren van 14-15 jaar.


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
‘Verhalen voor onder je kussen’ een campagne die bestaat uit een boek en de verfilming daarvan. Het boek, met daarin 8 korte verhalen over liefde, relaties en seks, is verspreid onder alle derdejaars scholieren in Nederland. Deze verhalen zijn vervolgens d.m.v. de korte-filmcompetitie ‘30 days’ in 30 dagen verfilmd door jonge filmmakers, begeleid door gerenommeerde filmmakers als Eddy Terstall. De films zijn vervolgens via scholen en online weer onder de doelgroep verspreid.
Voor/over product of dienst
Het project maakt onderdeel uit van de landelijke seksuele weerbaarheidscampagne 'Maak seks lekker duidelijk' van SOA AIDS Nederland en Rutgers WPF. Doel van de campagne is om jongeren bewust te maken van hun seksuele wensen en grenzen: durf aan te geven hoever jij wilt gaan op het gebied van seksualiteit en check dit bij de ander.
Doelgroep(en)
De boodschap richt op jongeren tussen 12 en 25 jaar. Het boek is via scholen, bibliotheken en boekhandels specifiek verspreid onder derdejaars scholieren van 14-15 jaar.