Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
HI - Festival videoreporter
Opdrachtgever:
KPN / Hi
Bureau:
Shoot2Share / Code d'Azur / FreshBridge
Datum eerste publicatie:
13/05/2014
url:
https://itunes.apple.com/nl/app/hi-video-reporter/id875032305?mt=8
Categorie:
Mobile
Content
Next TV & Film

Credits

Concept:
Idee: Jelle Kolleman/Shoot2Share, Website + campagne: Code d'Azur, Social media: FreshBridge,Roderick Cremers, Chris Derksen Sander van Strien
Art Direction / Design:
App design: Marieke Kuijl, website + campagne: Code d'Azur Social media: FreshBridge, Chris Derksen, Rob van der Burg
Copy / Redactie:
Code d'Azur & FreshBridge, Chris Derksen, Roderick Cremers, Sander van Strien. Alle video Content is gemaakt door ALLE deelnemers!!
Interaction Design:
Code d'Azur
Technische realisatie:
Code d'Azur, Shoot2Share, Social: FreshBridge, Chris Derksen, Rob van der Burg
Account:
Lottie Samuels, Chris Derksen, Roderick Cremers
Verantwoordelijk bij klant:
Maartje Bersi, Kasimir Vermeulen & Sanneke Boesveldt


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Hi lanceert 6 mei 2014 de Hi Video Reporter app. Met deze app geven we Hi fans de mogelijkheid zelf een videoreportage te maken van festivals en evenementen. De 'Creators' worden uiteraard beloond met leuke prijzen, waaronder vele festivalkaarten!
Dit project is absoluut uniek. Nooit eerder heeft een merk User Generated video Content zo centraal gesteld in een campagne. Het is helemaal van nu, kijk maar naar je Facebook Wall. Alles gaat naar video en Hi helpt je om leuke video's te maken!
Voor/over product of dienst
De app is duidelijk ge-Hi-brand, zonder overdadig te zijn. De app bevat bijvoorbeeld branded 'bumpers' in de huisstijl van Hi, die tussen jouw eigen shots worden geplaatst, wat jouw filmpje nog leuker en professioneler maakt.

Voor Hi zijn de branded bumpers in de video's natuurlijk een leke en sympathieke manier om het merk onder de aandacht te brengen van haar doelgroep.
Doelgroep(en)
Hi richt zich voornamelijk op jongeren in de leeftijd van 16 - 35 jaar.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Hi lanceert 6 mei 2014 de Hi Video Reporter app. Met deze app geven we Hi fans de mogelijkheid zelf een videoreportage te maken van festivals en evenementen. De 'Creators' worden uiteraard beloond met leuke prijzen, waaronder vele festivalkaarten!
Dit project is absoluut uniek. Nooit eerder heeft een merk User Generated video Content zo centraal gesteld in een campagne. Het is helemaal van nu, kijk maar naar je Facebook Wall. Alles gaat naar video en Hi helpt je om leuke video's te maken!
Voor/over product of dienst
De app is duidelijk ge-Hi-brand, zonder overdadig te zijn. De app bevat bijvoorbeeld branded 'bumpers' in de huisstijl van Hi, die tussen jouw eigen shots worden geplaatst, wat jouw filmpje nog leuker en professioneler maakt.

Voor Hi zijn de branded bumpers in de video's natuurlijk een leke en sympathieke manier om het merk onder de aandacht te brengen van haar doelgroep.
Doelgroep(en)
Hi richt zich voornamelijk op jongeren in de leeftijd van 16 - 35 jaar.


Case omschrijving: Next TV & Film

Projectbeschrijving
Hi lanceert 6 mei 2014 de Hi Video Reporter app. Met deze app geven we Hi fans de mogelijkheid zelf een videoreportage te maken van festivals en evenementen. De 'Creators' worden uiteraard beloond met leuke prijzen, waaronder vele festivalkaarten!
Dit project is absoluut uniek. Nooit eerder heeft een merk User Generated video Content zo centraal gesteld in een campagne. Het is helemaal van nu, kijk maar naar je Facebook Wall. Alles gaat naar video en Hi helpt je om leuke video's te maken!
Voor/over product of dienst
De app is duidelijk ge-Hi-brand, zonder overdadig te zijn. De app bevat bijvoorbeeld branded 'bumpers' in de huisstijl van Hi, die tussen jouw eigen shots worden geplaatst, wat jouw filmpje nog leuker en professioneler maakt.

Voor Hi zijn de branded bumpers in de video's natuurlijk een leke en sympathieke manier om het merk onder de aandacht te brengen van haar doelgroep.
Doelgroep(en)
Hi richt zich voornamelijk op jongeren in de leeftijd van 16 - 35 jaar. Een groep die erg actief is op social media en de hele dag met de mobiel in de weer is om content te consumeren, maar ook steeds vaker te creëren.
Daarnaast is dit een groep die regelmatig naast muziekfestivals gaat.