Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
EverywhereTwingo.nl, leert wat je leuk vindt
Opdrachtgever:
Renault Nederland
Bureau:
Publicis & KOEN
Datum eerste publicatie:
14/10/2014
url:
http://everywheretwingo.nl
Categorie:
Content
Media

Credits

Concept:
Rosanne van Oort, Sanne Jonker, Marcel Hartog, Eppo Luijken
Art Direction / Design:
Sanne Jonker
Copy / Redactie:
Rosanne van Oort
Interaction Design:
Lucas Simons
Technische realisatie:
Edwin Leijen
Account:
Erik-Jan Koense, Jeroen van den Brink, Katelijne van Lieshout
Verantwoordelijk bij klant:
Jos van den Bergh


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Voor de introductie van de nieuwe Twingo kiest Renault Nederland niet voor een traditionele DM-benadering, maar een dynamisch, zelf-lerend online platform met redactionele content en een geleidelijke aanpak.
Voor/over product of dienst
De nieuwe Renault Twingo.
Doelgroep(en)
- verhogen conversie naar orders
- interactie met merk en model


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Voor de introductie van de nieuwe Twingo kiest Renault Nederland niet voor een traditionele DM-benadering, maar een dynamisch, zelf-lerend online platform met redactionele content en een geleidelijke aanpak.
Voor/over product of dienst
De nieuwe Renault Twingo.
Doelgroep(en)
Vrouwen, 25 tot 40 jaar, hoger opgeleid, zonder kinderen. Voorkeur voor lifestyle, fasion, carrière. Een voor Renault nieuwe doelgroep (de huidige Twingokoper was gemiddeld 53 jaar oud)