Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Expeditie Robinson en Teva: foot selfies
Opdrachtgever:
Teva
Bureau:
Dentsu Aegis/ Carat content partnerships
Datum eerste publicatie:
10/07/2014
url:
http://www.expeditierobinson.nl en www.facebook.com/ExpeditieRobinsonRTL
Categorie:
Media

Credits

Concept:
The Oddshop en RTL Nederland
Art Direction / Design:
The Oddshop en RTL Nederland
Copy / Redactie:
The Oddshop en RTL Nederland
Interaction Design:
RTL Nederland
Technische realisatie:
RTL Nederland
Account:
RTL Nederland
Verantwoordelijk bij klant:
Barry Schmits (Teva)
Overigen:
Jasper Admiraal (Dentsu Aegis), Oscar Hamming (The Oddshop), Walter van der Schoot (RTL Nederland), Jelmer Wind (RTL Nederland), Jona Zuiver (RTL Nederland)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Teva wilde top of mind komen bij een groep influencers en de verkoop van de Original collectie stimuleren en vond bij Expeditie Robinson het perfecte Umfeld om de doelgroep te bereiken. De verkooppiek van Teva-sandalen valt niet samen met de tijd dat het programma op TV is. Daarom konden fans vóór de start van het programma aan de hand van hints met foot selfies raden wie de deelnemers van dat jaar waren. Er werd ingespeeld op de selfie hype en een claim op het online domein gelegd.
Voor/over product of dienst
Expeditie Robinson is al jaren een vast baken in de RTL 5-programmering met een groot kijkerspubliek in een jonge doelgroep. In 2015 werd het vijftiende seizoen van het programma uitgezonden. Teva is hét original sport sandal merk en biedt de beste outdoorschoenen, van wandelsandalen en waterschoenen tot casual laarzen en meer.
Doelgroep(en)
Mensen met een jonge geest, die bijzondere momenten willen ervaren. Modern en lifestyle georiënteerd, primair vrouwen (60%) en mannen, 18 tot 35 jaar oud.