Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Renault en Holland's Next Top Model
Opdrachtgever:
Renault
Bureau:
Fuse, Dorst & Lesser, Publicis
Datum eerste publicatie:
01/09/2014
url:
http://www.hollandsnexttopmodel.nl
Categorie:
Media

Credits

Concept:
RTL Nederland
Art Direction / Design:
RTL Nederland
Copy / Redactie:
RTL Nederland
Interaction Design:
RTL Nederland
Technische realisatie:
RTL Nederland
Account:
RTL Nederland
Verantwoordelijk bij klant:
Jos van den Bergh (Renault), Jutta Vermeijs (Renault)
Overigen:
Lex van Bakel (Fuse), Marjolein Ruitenbeek (RTL), Jelmer Wind (RTL)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Renault zocht een branded hoofdpartnership voor de lancering van de nieuwe Twingo. RTL, Fuse en Renault vonden in de Renault pay off ‘Go Anywhere, Go Everywhere’ de perfecte aansluiting bij Holland’s Next Top Model (HNTM). We creëerden naadloos op elkaar aansluitende contentplatformen: het RTL 5-programma, een online model contest, een web-only serie met Annic van Wonderen (leading lady I Love Fashion News) en diverse social media. De nieuwe Renault Twingo werd verwerkt in alle contentplatformen
Voor/over product of dienst
De kernwaarden van de Twingo -vrolijk, fashionable, cool design en connected- sluiten perfect aan bij HNTM. De pay- off ‘Go Anywhere, Go Everywhere’ van Renault Twingo past bij het leven van modellen en de HNTM slogan ‘If you can make it here, you can make it everywhere’. Het populaire TV-format HNTM startte in 2006 en lanceerde in 2013 voor het eerst een online model contest. HNTM heeft zich dankzij de samenwerking ontwikkeld tot een innovatief en crossmediaal 360 graden format.
Doelgroep(en)
De doelgroep van de Renault Twingo is vrouwen van 25 tot 45 jaar.