Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Raad de sneeuwhoogte
Opdrachtgever:
Renault Nederland en Renault BeLux
Bureau:
Dorst & Lesser
Datum eerste publicatie:
15/01/2015
url:
http://www.dorstenlesser.nl/raad-de-sneeuwhoogte
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Robert Withagen en Niels Verhoeven
Art Direction / Design:
Dennis Hamakers, Robert Withagen, Wiljo Rouwenhorst
Copy / Redactie:
Birgit Zuurveld, Tessa Leenders en Margot Hanjoul
Interaction Design:
Dennis Hamakers, Robert Withagen, Wiljo Rouwenhorst
Technische realisatie:
Johan Bruning, Bart van Zon, Twan Pastoor, Andre Kramer, Ronald van Rossum. Tim Peters
Account:
Dennis Hamakers
Verantwoordelijk bij klant:
Inge Reichman, Jos van den Bergh, Xavier Laporta
Overigen:
Shoot the Rabbit (video productie)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Hoeveel sneeuw ligt er in jouw wintersportgebied? Dit is waarschijnlijk de belangrijkste vraag voor iedere skiliefhebber in de winter. Renault speelt met ‘Raad de Sneeuwhoogte’ in op deze buzz rondom het wintersportweer. Op het champagneplatform daagt de autofabrikant heel Nederland en België uit te raden hoeveel sneeuw er op 20 februari 2015 om 15.00u ligt in het Franse skidorp Tignes op basis van het weerbericht, de sneeuwhoogtes van afgelopen jaren en een live webcam.
Voor/over product of dienst
Renault is een Franse fabrikant van personenauto's en bedrijfswagens en onderdeel van de Groupe Renault.

Renault Captur Helly Hansen: In samenwerking met Helly Hansen werd een Limited Edition ontwikkeld van de Renault Captur.
Doelgroep(en)
- Jonge gezinnen
- 30 - 40 jaar
- Kenmerken: avontuurlijk, stoer, Captur Life, genieten, sportief