Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Dacia Duster Hunt
Opdrachtgever:
Renault Nederland
Bureau:
Dorst & Lesser
Datum eerste publicatie:
08/04/2014
url:
http://www.daciadusterhunt.nl
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Robert Withagen & Niels Verhoeven
Art Direction / Design:
Dennis Hamakers, Robert Withagen, Wiljo Rouwenhorst
Copy / Redactie:
Birgit Zuurveld en Tessa Leenders
Interaction Design:
Dennis Hamakers, Robert Withagen, Wiljo Rouwenhorst
Technische realisatie:
Johan Bruning, Bart van Zon, Twan Pastoor, Andre Kramer, Ronald van Rossum. Tim Peters
Account:
Dennis Hamakers
Verantwoordelijk bij klant:
Inge Reichman en Jos van den Bergh


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Dacia Nederland heeft het alom bekende schat zoeken in een nieuw jasje gestoken en is op zoek gegaan naar echte avonturiers ter promotie van hun nieuwste model, de Dacia Duster. Deelnemers aan de Dacia Duster Hunt werden uitgedaagd om verborgen schatten te zoeken op het online platform met interactieve videobeelden en 360graden fotografie, ondersteund door een social content strategie waar tipvideo’s naar de exacte locatie leidden.
Voor/over product of dienst
Dacia is een Roemeens automerk en onderdeel van het Franse Groupe Renault.

De Dacia Duster is de SUV uit de range van Dacia. In 2010 is de auto voor het eerst op de markt gebracht.
Doelgroep(en)
- Gezinnen met oudere kinderen
- 40 t/m 55 jaar
- Avontuurlijk