Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Open Your City
Opdrachtgever:
Heineken
Bureau:
TBWA\NEBOKO
Datum eerste publicatie:
23/08/2014
url:
http://youtu.be/MraD_P_M6rg
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Jasper Roks, René van der hoofd
Art Direction / Design:
Yacco Vijn, Jasper Roks
Copy / Redactie:
Bas Engels, René van der Hoofd
Interaction Design:
nvt
Technische realisatie:
nvt
Account:
Marianne Herweijer, Roos de Groot, Brenda Rangel, Robert Volten
Verantwoordelijk bij klant:
Bram Westenbrink, Jacqueline van Faassen, Pablo Chabot, Paul Tholen
Overigen:
Starcom MediaVest Group


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
In de stad valt altijd iets nieuws te beleven. Toch blijven mannen vaak naar dezelfde plekken gaan: hun stamkroeg of die standaard club. De internationale campagne is bedoeld om mannen te inspireren op ontdekking te gaan in hun stad en zo nieuwe avonturen te beleven. In Open Amsterdam belanden twee vrienden in een groot avontuur als ze worden uitgedaagd door Amsterdamse rapper Sef. En in Open Rotterdam stuurt beroeps-Rotterdammer Sjoerd twee vrienden langs de verborgen parels van onze havenstad.
Voor/over product of dienst
Heineken pilsner in retail en horeca.
Doelgroep(en)
Bierdrinkende Nederlandse mannen tussen 18 en 35 wonend in steden.