Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
#Firstconcert
Opdrachtgever:
Vodafone
Bureau:
ACHTUNG! WeFilm Blyde
Datum eerste publicatie:
01/08/2014
url:
http://x
Categorie:
Social Media
Content
Digital Campaign
Media

Credits

Concept:
ACHTUNG! WeFilm
Art Direction / Design:
Jort Schutte, Marten Beerda
Copy / Redactie:
Mervyn ten Dam, Niels Straatsma, Vincent Rang
Interaction Design:
x
Technische realisatie:
Egotribe
Account:
Joke van Grinsven
Verantwoordelijk bij klant:
Eva Ruiz, Xavier Felieu
Overigen:
Dick Buschman, Boris Nihom (Strateeg), Katerina Bomhof-Pevkova (Fotografie), Jelmar Hoekstra (Editor)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Maak kennis met Vera, een ambitieus meisje van 19 en de held van dit verhaal. Vera is doof geboren, maar kan sinds kort weer horen dankzij een speciaal Cochlaer Implantaat (CI). Samen met artiest/componist Kyteman creëerden we voor Vera een onvergetelijk #First Concert en deelden haar persoonlijke verhaal met Nederland en de wereld. Oprechte content over een unieke eerste ervaring, mogelijk gemaakt door (mobiele) technologie: hét bewijs van de merkbelofte van Vodafone: Power to you.
Voor/over product of dienst
In het verleden gebruikte Vodafone zijn wereldwijde sponsorschap van de Formule 1 om naamsbekendheid op te bouwen. Inmiddels kent iedereen het merk en is de uitdaging om mensen op een positieve manier bij het merk te betrekken. Vodafone introduceerde het platform Firsts.com als plek om persoonlijke verhalen te delen over de bijzondere eerste ervaringen die (mobiele) technologie mogelijk maakt.
Doelgroep(en)
Heel Nederland


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Maak kennis met Vera, een ambitieus meisje van 19 en de held van dit verhaal. Vera is doof geboren, maar kan sinds kort weer horen dankzij een speciaal Cochlaer Implantaat (CI). Samen met artiest/componist Kyteman creëerden we voor Vera een onvergetelijk #First Concert en deelden haar persoonlijke verhaal met Nederland en de wereld. Oprechte content over een unieke eerste ervaring, mogelijk gemaakt door (mobiele) technologie: hét bewijs van de merkbelofte van Vodafone: Power to you.
Voor/over product of dienst
In het verleden gebruikte Vodafone zijn wereldwijde sponsorschap van de Formule 1 om naamsbekendheid op te bouwen. Inmiddels kent iedereen het merk en is de uitdaging om mensen op een positieve manier bij het merk te betrekken. Vodafone introduceerde het platform Firsts.com als plek om persoonlijke verhalen te delen over de bijzondere eerste ervaringen die (mobiele) technologie mogelijk maakt.
Doelgroep(en)
Heel Nederland


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Maak kennis met Vera, een ambitieus meisje van 19 en de held van dit verhaal. Vera is doof geboren, maar kan sinds kort weer horen dankzij een speciaal Cochlaer Implantaat (CI). Samen met artiest/componist Kyteman creëerden we voor Vera een onvergetelijk #First Concert en deelden haar persoonlijke verhaal met Nederland en de wereld. Oprechte content over een unieke eerste ervaring, mogelijk gemaakt door (mobiele) technologie: hét bewijs van de merkbelofte van Vodafone: Power to you.
Voor/over product of dienst
In het verleden gebruikte Vodafone zijn wereldwijde sponsorschap van de Formule 1 om naamsbekendheid op te bouwen. Inmiddels kent iedereen het merk en is de uitdaging om mensen op een positieve manier bij het merk te betrekken. Vodafone introduceerde het platform Firsts.com als plek om persoonlijke verhalen te delen over de bijzondere eerste ervaringen die (mobiele) technologie mogelijk maakt.
Doelgroep(en)
Heel Nederland


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Maak kennis met Vera, een ambitieus meisje van 19 en de held van dit verhaal. Vera is doof geboren, maar kan sinds kort weer horen dankzij een speciaal Cochlaer Implantaat (CI). Samen met artiest/componist Kyteman creëerden we voor Vera een onvergetelijk #First Concert en deelden haar persoonlijke verhaal met Nederland en de wereld. Oprechte content over een unieke eerste ervaring, mogelijk gemaakt door (mobiele) technologie: hét bewijs van de merkbelofte van Vodafone: Power to you.
Voor/over product of dienst
In het verleden gebruikte Vodafone zijn wereldwijde sponsorschap van de Formule 1 om naamsbekendheid op te bouwen. Inmiddels kent iedereen het merk en is de uitdaging om mensen op een positieve manier bij het merk te betrekken. Vodafone introduceerde het platform Firsts.com als plek om persoonlijke verhalen te delen over de bijzondere eerste ervaringen die (mobiele) technologie mogelijk maakt.
Doelgroep(en)
Heel Nederland