Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
TNT SelfieBox
Opdrachtgever:
TNT
Bureau:
Etcetera, Red Urban
Datum eerste publicatie:
29/09/2014
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards2015/tnt_selfiebox/
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Robin Pas, Markus Ravenhorst, Huib Maaskant, Peter van Leeuwen
Art Direction / Design:
Robin Pas, Peter van Leeuwen
Copy / Redactie:
Markus Ravenhorst, Huib Maaskant
Interaction Design:
Kees van Dorp
Technische realisatie:
Kees van Dorp, Jeffry Sol, Superhero Cheesecake, Elements Interactive
Account:
Etcetera, Red Urban
Verantwoordelijk bij klant:
Tex Gunning
Overigen:
Maria Grodecki, Emilie Voskens


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
In de logistiek lijkt alles te draaien om snelheid, systemen, foutmarges en kostencontrole op afstand. Niet bij TNT. Daar draait het om de mensen. Vanuit dat idee ontstond de nieuwe campagne: TNT. The People Network. De campagne begon intern. Met een uniek, zelf ontwikkeld instrument: de SelfieBox. 40 van deze dozen reisden de wereld over, zodat TNT-mensen zichzelf konden fotograferen en de foto direct konden uploaden naar de speciale site. Meer dan 22.000 mensen in 58 landen hebben meegedaan.
Voor/over product of dienst
TNT is leverancier van wereldwijde koeriers- en expressdiensten voor de zakelijke markt. TNT zorgt ervoor dat elke zending veilig en op tijd wordt bezorgd. Centraal in de werkwijze staat investeren in medewerkers. Zo levert TNT de consumer friendliness van haar klanten. Aan de klanten van de klanten.
Doelgroep(en)
TNT-medewerkers wereldwijd.