Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Drop a Buoy
Opdrachtgever:
Brunel International N.V.
Bureau:
CONSPIRACYSINC & Pippi
Datum eerste publicatie:
01/10/2014
url:
http://www.dropabuoy.com
Categorie:
Game
Digital Campaign

Credits

Concept:
Frank de Weijer, Simon Phillipson, Olivier Lisman, Charly Heusschen
Art Direction / Design:
Frank de Weijer, Simon Phillipson, Joel Meter, Delano Steenmeijer, Floris Heijne
Copy / Redactie:
Frank de Weijer, Jens Bezemer
Interaction Design:
Joel Meter, Delano Steenmeijer, MediaMonks
Technische realisatie:
MediaMonks
Account:
Olivier Lisman, Lisanne Wintgens
Verantwoordelijk bij klant:
Steven Biester, Robert Knibbe, Denise Verburg, Xandra van der Mijn
Overigen:
Met dank aan: Nick Hoogveldt & Frank Jockin (voor Edge Amsterdam)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
Brunel sponsort een zeilteam in de Volvo Ocean Race. Om zoveel mogelijk steun voor dit unieke sponsorship te vergaren, werd Drop a Buoy gelanceerd. Dropabuoy.com is een online platform waarmee supporters virtuele boeien met fan-boodschappen online langs de werkelijke route van de boot kunnen droppen. De zeilers krijgen deze boodschappen onderweg te zien en deelnemers maken kans op exclusieve prijzen. Hoe dichter bij de boot je dropt, hoe beter! Via social worden de boodschappen verder gedeeld.
Voor/over product of dienst
Brunel International N.V. is gespecialiseerd in het leveren van hoogopgeleid specialistisch personeel, detachering, consultancy en projectmanagement. Brunel is opgericht in 1975 en uitgegroeid tot een internationale groep met meer dan 13.000 medewerkers en EUR 1,283 miljard (2013) jaaromzet. Brunel is een sterk wereldwijd merk met een netwerk van 109 kantoren in 40 landen. Brunel International NV is genoteerd aan Euronext Amsterdam NV en opgenomen in de Amsterdam Midkap Index (AMX).
Doelgroep(en)
Brunel is voortdurend op zoek naar specialistisch (technisch) personeel voor klanten en projecten over de hele wereld. Deze 'kandidaten' zijn hoogopgeleid, internationaal georiënteerd en bovengemiddeld geïnteresseerd in de zeilsport. Naast de kandidaten richt Brunel zich met Drop a Buoy ook op klanten, relaties en iedereen wereldwijd die de Volvo Ocean Race (en Team Brunel in het bijzonder) een warm hart toedraagt.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Brunel sponsort een zeilteam in de Volvo Ocean Race. Om zoveel mogelijk steun voor dit unieke sponsorship te vergaren, werd Drop a Buoy gelanceerd. Dropabuoy.com is een online platform waarmee supporters virtuele boeien met fan-boodschappen online langs de werkelijke route van de boot kunnen droppen. De zeilers krijgen deze boodschappen onderweg te zien en deelnemers maken kans op exclusieve prijzen. Hoe dichter bij de boot je dropt, hoe beter! Via social worden de boodschappen verder gedeeld.
Voor/over product of dienst
Brunel International N.V. is gespecialiseerd in het leveren van hoogopgeleid specialistisch personeel, detachering, consultancy en projectmanagement. Brunel is opgericht in 1975 en uitgegroeid tot een internationale groep met meer dan 13.000 medewerkers en EUR 1,283 miljard (2013) jaaromzet. Brunel is een sterk wereldwijd merk met een netwerk van 109 kantoren in 40 landen. Brunel International NV is genoteerd aan Euronext Amsterdam NV en opgenomen in de Amsterdam Midkap Index (AMX).
Doelgroep(en)
Brunel is voortdurend op zoek naar specialistisch (technisch) personeel voor klanten en projecten over de hele wereld. Deze 'kandidaten' zijn hoogopgeleid, internationaal georiënteerd en bovengemiddeld geïnteresseerd in de zeilsport. Naast de kandidaten richt Brunel zich met Drop a Buoy ook op klanten, relaties en iedereen wereldwijd die de Volvo Ocean Race (en Team Brunel in het bijzonder) een warm hart toedraagt.