Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Every.Day.Counts Cross Channel Experience
Opdrachtgever:
Every.Day.Counts
Bureau:
GuiltyPeople
Datum eerste publicatie:
03/11/2014
url:
http://www.guiltypeople.nl/werk/everydaycounts-instore/
Categorie:
Mobile
Innovation

Credits

Concept:
Gideon Schipaanboord & Jim Abbring
Art Direction / Design:
Lennard Gog
Copy / Redactie:
Jim Abbring
Interaction Design:
Lennard Gog
Technische realisatie:
GuiltyPeople
Account:
Gideon Schipaanboord & Romeo Vreeken
Verantwoordelijk bij klant:
Barry Giddens & Anke Melissen
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Every.Day.Counts. Een merk waarbij modern minimalisme en ‘less is more’ van toepassing zijn. De everyday items zijn betaalbare essentials, ontworpen vanuit de gedachte om veel gedragen te worden.

Om deze brand values te versterken, werd GuiltyPeople gevraagd om mee te denken over een unieke shopping experience voor hun nieuwe brand store in Amsterdam.

Daarom ontwikkelde GuiltyPeople een hot-desk en een interactieve paskamer die de offline ervaring versterkt met online componenten.
Voor/over product of dienst
1. Op de hot-desks vind je tablets om online de volledige collectie te shoppen. Daarnaast wordt een overzicht van alle social activiteiten geboden én kun je een bericht achterlaten in het guestbook of inschrijven voor de nieuwsbrief.

2. Paskamers zijn voorzien van een tablet. De behulpzame app voegt een nieuwe dimensie toe aan het shoppen: bedien de lampen, maak een selfie, vraag assistentie of persoonlijk advies. Kortom; jouw persoonlijke shopping assistent.
Doelgroep(en)
Every.day.counts biedt modern minimalisme voor mannen en vrouwen tussen de 25-35 jaar, kwaliteit voor een betaalbare prijs.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Every.Day.Counts. Een merk waarbij modern minimalisme en ‘less is more’ van toepassing zijn. De everyday items zijn betaalbare essentials, ontworpen vanuit de gedachte om veel gedragen te worden.

Om deze brand values te versterken, werd GuiltyPeople gevraagd om mee te denken over een unieke shopping experience voor hun nieuwe brand store in Amsterdam.

Daarom ontwikkelde GuiltyPeople een hot-desk en een interactieve paskamer die de offline ervaring versterkt met online componenten.
Voor/over product of dienst
1. Op de hot-desks vind je tablets om online de volledige collectie te shoppen. Daarnaast wordt een overzicht van alle social activiteiten geboden én kun je een bericht achterlaten in het guestbook of inschrijven voor de nieuwsbrief.

2. Paskamers zijn voorzien van een tablet. De behulpzame app voegt een nieuwe dimensie toe aan het shoppen: bedien de lampen, maak een selfie, vraag assistentie of persoonlijk advies. Kortom; jouw persoonlijke shopping assistent.
Doelgroep(en)
Every.day.counts biedt modern minimalisme voor mannen en vrouwen tussen de 25-35 jaar, kwaliteit voor een betaalbare prijs.