Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
de Huizenpromoter
Opdrachtgever:
ABN AMRO
Bureau:
Red Urban & Wefilm
Datum eerste publicatie:
10/01/2015
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards2015/abnamro_huizenpromoter/
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Roel Welling, Bas Welling, Robin Meekel, Patrick van Haperen, Joris Dommels, Martijn de Jong, Hugo Keijzer
Art Direction / Design:
-
Copy / Redactie:
-
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
Mediamonks
Account:
Sven Vening, Marc Elbers, Anouk Knapen, Job Koopman
Verantwoordelijk bij klant:
Sjoukje Ursem, Germano Meijer, Matthijs Kleinlooh, Laura de Rek
Overigen:
Seeding: We Are First


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Met de Huizenpromoter hebben we de voor ABN AMRO conventionele manier van reclame maken gechallenged: géén traditionele hypotheekreclame, wel 1 maand lang elke dag met gepersonaliseerde online en offline middelen te koop staande huizen van klanten onder de aandacht gebracht bij miljoenen potentiële kopers. Met 36 miljoen views zorgde het succes van de rollercoaster-viral ervoor dat we uitzonderlijk veel niet-ingekochte aandacht kregen voor de Huizenpromoter.
Voor/over product of dienst
ABN AMRO Wonen:
Producten en diensten voor de woonmarkt.
Met de Huizenpromoter helpen we ABN AMRO-klanten hun te koop staande huizen onder de aandacht te brengen bij potentiële kopers.
Doelgroep(en)
Klanten van ABN AMRO, met focus op klanten die hun huis te koop hebben staan.