Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Corporate website Dura Vermeer
Opdrachtgever:
Dura Vermeer
Bureau:
DotControl | Digital Agency
Datum eerste publicatie:
16/01/2015
url:
http://www.duravermeer.nl
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Mark Landman, Cees-Jan de Melker
Art Direction / Design:
Aram Scheeve, Cees-Jan de Melker
Copy / Redactie:
Glen Metselaar, Josse van Huizen
Interaction Design:
Aram Scheeve, Cees-Jan de Melker
Technische realisatie:
Lennard van Diggelen, Martijn Hoogerland
Account:
Mark Landman, Sebastiaan Krijger en Sam de Bruijn
Verantwoordelijk bij klant:
Glen Metselaar, Josse van Huizen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Dura Vermeer onderscheidt zich, als vooraanstaande bouwonderneming, van haar concurrentie door haar expertise, kwaliteit en groot aanbod van producten en diensten. Dit in combinatie met de waarden van een familiebedrijf met een rijke geschiedenis maakt Dura Vermeer echt anders.
De vraag was dan ook hoe vertaal je dit 'anders' door in digitale middelen? Hoe biedt je persoonlijke relevantie voor de doelgroep? En hoe laat je het merk Dura Vermeer 'shinen'.
Voor/over product of dienst
Het antwoord is een website die volledig aansluit bij de doelgroep, en dan bedoelen we ook echt persoonlijk. Zo kozen we ervoor om de projecten als resultaat voor de doelgroep te presenteren in plaats van een technisch product. Vervolgens implementeerden we zowel gestructureerde navigatie als content tagging om gebruikersgemak en relevantie te bieden. Het geheel maakten we echt persoonlijk middels geo-ip. Dit alles op basis van een strak communicatieconcept en strategie, dus niet zomaar een mooi
Doelgroep(en)
• Overheid
• Woningbouw
• Zorg & Welzijn
• Industrie
• Onderwijs
• Energie- en Infra-Ontwikkeling
• Project ontwikkeling