Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
de Huizenpromoter
Opdrachtgever:
ABN AMRO
Bureau:
Red Urban & Wefilm
Datum eerste publicatie:
01/12/2014
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards2015/abnamro_huizenpromoter
Categorie:
Media

Credits

Concept:
Roel Welling, Bas Welling, Robin Meekel, Patrick van Haperen, Joris Dommels, Martijn de Jong, Hugo Keijzer
Art Direction / Design:
-
Copy / Redactie:
-
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
Mediamonks
Account:
Sven Vening, Marc Elbers, Anouk Knapen, Job Koopman
Verantwoordelijk bij klant:
Sjoukje Ursem, Germano Meijer, Matthijs Kleinlooh, Laura de Rek
Overigen:
Seeding: We Are First


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Met de Huizenpromoter brengen we te koop staande huizen van ABN AMRO-klanten onder de aandacht door 1 maand lang elke dag een andere gepersonaliseerde promotie aan te bieden. Van vliegtuigbanners tot megamasten; verschillende mediatypen om de huizenmarkt op weg te helpen. Hiermee bereikte we miljoenen potentiële kopers.
Als aftrap filmden we een spectaculaire huizenbezichtiging: met een rollercoaster door het huis van een echte klant. Deze viral ging met 36 miljoen views de hele wereld rond.
Voor/over product of dienst
ABN AMRO Wonen:
Producten en diensten voor de woonmarkt.
Met de Huizenpromoter helpen we ABN AMRO-klanten hun te koop staande huizen onder de aandacht te brengen bij potentiële kopers.
Doelgroep(en)
Klanten van ABN AMRO, met focus op klanten die hun huis te koop hebben staan.