Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
KITKAT Give Holland a Break
Opdrachtgever:
Nestlé - KITKAT
Bureau:
JWT Amsterdam
Datum eerste publicatie:
17/10/2014
url:
http://phase1.kitkatgivehollandabreak.d.shcc.nl/
Categorie:
Design
Digital Campaign
Media

Credits

Concept:
JWT Amsterdam
Art Direction / Design:
David Navarro, Maarten Vrouwes, Richard Beerens, Axel Eerbeek, Cesar Garcia Miquel, Bert Kerkhof
Copy / Redactie:
Bas Korsten, Friso Ludenhoff, Julio Alvares, Ivar van den Hove
Interaction Design:
x
Technische realisatie:
Superhero Cheesecake
Account:
Michiel van de Graaff, Vera Korsten, Jesse Houweling
Verantwoordelijk bij klant:
Noor Rekmans, Hugo Stienstra, Martine Olijslagers-Kuip, Jos van Huizen
Overigen:
Bas Korsten (ECD), Elisah Boektje, Michael Leguijt, Melanie Hoen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
De nieuwe KITKAT CHUNKY DOUBLE CARAMEL is, met twee verschillende caramelvullingen, de grootste ooit. Daarom verdient deze unieke KITKAT de grootste break ooit. Een break niet voor één persoon maar voor een heel land. Daarom gaf KITKAT heel Nederland een break van een man die 24/7 in de media is. Een break van Gordon. Nederland kon bepalen hoelang de break duurde & hoe ver Gordon werd gestuurd. Uiteindelijk stuurde KITKAT hem naar een onbewoond eiland, zonder telefoon of vorm van communicatie.
Voor/over product of dienst
Met deze campagne introduceerde KITKAT een grootse candybar; de nieuwe KITKAT CHUNKY DOUBLE CARAMEL, met twee verschillende caramel vullingen.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen in de leeftijd van 15-65 jaar die chocolade/candybars eten. Kerndoelgroep (doelgroep 1): mannen en vrouwen tussen 20-30 jaar die chocolade/candybars eten.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
De nieuwe KITKAT CHUNKY DOUBLE CARAMEL is, met twee verschillende caramelvullingen, de grootste ooit. Daarom verdient deze unieke KITKAT de grootste break ooit. Een break niet voor één persoon maar voor een heel land. Daarom gaf KITKAT heel Nederland een break van een man die 24/7 in de media is. Een break van Gordon. Nederland kon bepalen hoelang de break duurde & hoe ver Gordon werd gestuurd. Uiteindelijk stuurde KITKAT hem naar een onbewoond eiland, zonder telefoon of vorm van communicatie.
Voor/over product of dienst
Met deze campagne introduceerde KITKAT een grootse candybar; de nieuwe KITKAT CHUNKY DOUBLE CARAMEL, met twee verschillende caramel vullingen.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen in de leeftijd van 15-65 jaar die chocolade/candybars eten. Kerndoelgroep (doelgroep 1): mannen en vrouwen tussen 20-30 jaar die chocolade/candybars eten.


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
De nieuwe KITKAT CHUNKY DOUBLE CARAMEL is, met twee verschillende caramelvullingen, de grootste ooit. Daarom verdient deze unieke KITKAT de grootste break ooit. Een break niet voor één persoon maar voor een heel land. Daarom gaf KITKAT heel Nederland een break van een man die 24/7 in de media is. Een break van Gordon. Nederland kon bepalen hoelang de break duurde & hoe ver Gordon werd gestuurd. Uiteindelijk stuurde KITKAT hem naar een onbewoond eiland, zonder telefoon of vorm van communicatie.
Voor/over product of dienst
Met deze campagne introduceerde KITKAT een grootse candybar; de nieuwe KITKAT CHUNKY DOUBLE CARAMEL, met twee verschillende caramel vullingen.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen in de leeftijd van 15-65 jaar die chocolade/candybars eten. Kerndoelgroep (doelgroep 1): mannen en vrouwen tussen 20-30 jaar die chocolade/candybars eten.