Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Staat het sieraad?
Opdrachtgever:
bol.com
Bureau:
Etcetera & Red Urban
Datum eerste publicatie:
09/12/2014
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards2015/bolcom_staathetsieraad/
Categorie:
Mobile

Credits

Concept:
Patrick van Haperen, Robin Meekel, Ben Imhoff (CD)
Art Direction / Design:
Patrick van Haperen
Copy / Redactie:
Robin Meekel
Interaction Design:
Kees van Dorp
Technische realisatie:
Kees van Dorp
Account:
Pim Beekman, Charon Boumann
Verantwoordelijk bij klant:
Eveline Eberhardt
Overigen:
Michel Schaeffer, Willem Jan Lems, Marianne Segeler


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Het grootste nadeel van een online retailer is dat je de producten niet kunt voelen of ervaren. Met deze campagne, waarbij je met je smartphone of tablet kunt zien hoe horloges, armbanden, ringen en oorbellen staan, hebben we een oplossing gevonden voor dit probleem. Gewoon door je device op je pols of vingers te leggen, of tegen je oor aan te houden.
Voor/over product of dienst
Ruim 5 miljoen trouwe klanten weten inmiddels hoe eenvoudig en inspirerend winkelen bij de beste winkel van Nederland en België is. Met het grootste gemak kiezen zij uit het eindeloze en steeds verder groeiende assortiment. Deze campagne gaat specifiek over de ‘Sieraden & Horloges’-winkel. Een categorie die in 2014 is geïntroduceerd.
Doelgroep(en)
Primair: vrouwen van 25-45 jaar.
Secundair: mannen die een cadeau aan hun vrouw willen geven.