Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Vertu - Online flagshipstore
Opdrachtgever:
Vertu
Bureau:
DigitasLBi
Datum eerste publicatie:
29/09/2014
url:
http://www.vertu.com
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Roel Faulhaber, Rens Meyer, Jaap van Oort
Art Direction / Design:
Roel Faulhaber, Ton Somers, Norma Salinas Salazar
Copy / Redactie:
Niels Carels, Nina Smit, Anna Lundberg (Vertu)
Interaction Design:
Rens Meyer, Roel Faulhaber
Technische realisatie:
Tim de Kamper, Goran Visser, Rana Zeeshan Pervaiz, Kiran George, Pim van Ooij
Account:
Martijn de Glopper, Ada Jong, Bas Vervuren, Dennis Smit
Verantwoordelijk bij klant:
Elliott Jacobs, Lucy Kirkland


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
DigitasLBi heeft voor het exclusieve Britse telefoonmerk Vertu een nieuwe site ontwikkeld waar merkervaring en e-commerce hand in hand gaan. Storytelling en de ‘Handmade in England’ positionering liggen aan de basis van de site. Het resultaat is een volledig geïntegreerd merk- en e-commerce platform. Vertu biedt klanten nu een seamless branded shopping experience op wereldwijde schaal; van Dubai tot VS en tot ver achter de Chinese firewall.
Voor/over product of dienst
Vertu is een bijzonder merk met een bijzonder verhaal. De handgemaakte telefoons, van de meest exclusieve materialen, worden geleverd met een 24/7 Concierge service, die met één druk op de knop alles voor je regelt. De prijs van de luxe toestellen start vanaf € 4.900 tot ver over de € 100.000.
Doelgroep(en)
Vermogende mensen ('Luxurians'), nieuwe en bestaande consumenten, verdeeld in de volgende segmenten: Expectional, Respected, Elegant, Impressive. Met name China, Rusland en de Arabische landen worden als belangrijke markt gezien.