Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Kruk met Appelmoes
Opdrachtgever:
HAK
Bureau:
Etcetera
Datum eerste publicatie:
09/05/2014
url:
http://bit.ly/KrukMetAppelmoes
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Wouter Voges, Raymond van Schaik
Art Direction / Design:
Wouter Voges, Raymond van Schaik
Copy / Redactie:
Wouter Voges, Raymond van Schaik
Interaction Design:
n.v.t.
Technische realisatie:
n.v.t.
Account:
André Koster, Sabien Smit
Verantwoordelijk bij klant:
Nicole Freid, Jaap Smeulders
Overigen:
Mark de Leeuw (Social PR), Jasper van de Pol (Camera & Edit)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
In de nieuwe campagne van HAK laat Ilse DeLange zien dat alles lekker te variëren is met appelmoes van HAK. De campagne viel samen met het Songfestival. Tijdens RTL Boulevard deed Albert Verlinde de uitspraak dat hij zijn kruk zou opeten als Ilse zou winnen. Dit gaf ons de unieke mogelijkheid om te bewijzen dat zelfs een kruk goed zou smaken met appelmoes van HAK. Dus daagden we Albert uit met een filmpje waarin we een kruk met appelmoes klaar maakten. En hij hield woord, op TV.
Voor/over product of dienst
HAK Appelmoes
Doelgroep(en)
Extra aandacht voor HAK Appelmoes genereren.