Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Telfort Commercial Break
Opdrachtgever:
Telfort
Bureau:
N=5
Datum eerste publicatie:
21/02/2015
url:
http://award-entry.com/telfortcommercialbreak/
Categorie:
Next TV & Film

Credits

Concept:
Carsten van Berkel, Stefan Leendertse, Wilbert Leering, Olaf van der Geld (CD)
Art Direction / Design:
Carsten van Berkel, Vinesh Gayadin, Chris van der Werff
Copy / Redactie:
Stefan Leendertse
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
IM3D (Steve Stomp)
Account:
Silvia van Hooft (strategy director interactive), Vincent Seeber (strategy planner), Merel Hoogendorp (AD), Maarten Posthumus (AM), Jasper Baartmans (project director interactive), Barbara Leusink (producer interactive), Monique Neuteboom (RTV director)
Verantwoordelijk bij klant:
Lotte Distel, Vera Naber, Elizabeth Goos-Rozendaal
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Next TV & Film

Projectbeschrijving
Om met de Telfort Alles-in-1-campagne ook mensen die al interactieve televisie hebben aan te spreken, hebben wij iets bijzonders in de commercial verstopt: een mini-Hans. De mini-Hans heeft een code vast en is maar in één frame van de commercial zichtbaar. Door de functies van je interactieve televisie te gebruiken, kun je de mini-Hans vinden en de code lezen. Iedereen die de juiste code invult op de site, maakt elke dag kans op mooie Samsung prijzen.
Voor/over product of dienst
Met interactieve televisie van Telfort kun je gebruikmaken van Programma Gemist, Begin Gemist, live tv pauzeren, vooruit- en terugspoelen en tv-kijken op verschillende devices.
Doelgroep(en)
De Alles-in-1-campagne van Telfort waar de Commercial Break onderdeel van is, is gericht op Nederlanders die nog geen interactieve televisie hebben. Met het Commercial Break-onderdeel van de campagne richten wij ons juist op Nederlanders mét interactieve televisie, met name gericht op Telfort-klanten.