Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Artsen zonder Grenzen
Opdrachtgever:
Artsen zonder Grenzen
Bureau:
TamTam
Datum eerste publicatie:
01/05/2014
url:
https://www.artsenzondergrenzen.nl/
Categorie:
Website
Content

Credits

Concept:
TamTam: Tobias van Veen
Art Direction / Design:
TamTam: Tobias van Veen en Dionne van Dijk
Copy / Redactie:
Artsen zonder Grenzen: Fieke den Boer
Interaction Design:
TamTam: Tobias van Veen en Dionne van Dijk
Technische realisatie:
TamTam: Tjerk Ruijter
Account:
TamTam: Dimi Albers en JanPaul de Heer
Verantwoordelijk bij klant:
Fieke den Boer


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
De nieuwe website voor Artsen zonder Grenzen. Één van de sterkste internationale non profit brands in de wereld.Met de nieuwe website is ook direct het middelpunt van het campagne- en wervingecosysteem gecreëerd van waaruit Artsen zonder Grenzen via alle digitale kanalen potentiële donateurs kunnen werven. Bij mensen binnenkomen: het hoofddoel van artsenzondergrenzen.nl. Beleving is key bij de binding van donateurs aan goede doelen. Het indrukwekkende werk wordt op deze manier dichtbij gebracht.
Voor/over product of dienst
De homepage maakt visueel impact dan alleen puur informeren. Via persoonlijke blogs lees je alles over de bijzondere acties van de hulpverleners, versterkt door foto’s en video’s. Het verhaal van de patiënten en hulpverleners staat centraal. De krachtige fotografie raakt, en de verhalen inspireren en motiveren om bij te dragen aan de missie van Artsen zonder Grenzen. De online feel is duidelijk: communicatie gebeurt niet vanuit de problemen en de slachtoffers, maar vanuit de oplossingen.
Doelgroep(en)
Bestaande donateurs en potentiële donateurs.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
De nieuwe website voor Artsen zonder Grenzen. Één van de sterkste internationale non profit brands in de wereld.Met de nieuwe website is ook direct het middelpunt van het campagne- en wervingecosysteem gecreëerd van waaruit Artsen zonder Grenzen via alle digitale kanalen potentiële donateurs kunnen werven. Bij mensen binnenkomen: het hoofddoel van artsenzondergrenzen.nl. Beleving is key bij de binding van donateurs aan goede doelen. Het indrukwekkende werk wordt op deze manier dichtbij gebracht.
Voor/over product of dienst
De homepage maakt visueel impact dan alleen puur informeren. Via persoonlijke blogs lees je alles over de bijzondere acties van de hulpverleners, versterkt door foto’s en video’s. Het verhaal van de patiënten en hulpverleners staat centraal. De krachtige fotografie raakt, en de verhalen inspireren en motiveren om bij te dragen aan de missie van Artsen zonder Grenzen. De online feel is duidelijk: communicatie gebeurt niet vanuit de problemen en de slachtoffers, maar vanuit de oplossingen.
Doelgroep(en)
Bestaande donateurs en potentiële donateurs.