Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Playing football with wild lions
Opdrachtgever:
Van Gils Fashion
Bureau:
ORCHESTRA
Datum eerste publicatie:
09/05/2014
url:
http://-
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Ramon Stalenhoef, Mischa Schreuder, Bela Stamenkovits
Art Direction / Design:
MIscha Schreuder
Copy / Redactie:
Ramon Stalenhoef
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
Martijn Amendt, Ed Stibbe
Verantwoordelijk bij klant:
Robert Meijer
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Tussen het WK geweld van de grote merken met de mega budgetten is met een zeer beperkt budget een commercieel zeer succesvolle 360 consumentencampagne voor Van Gils neergezet. Rondom het nieuwe partnership met de KNVB. Centraal een virale video en enkele key visuals. De campagne heeft een enorm bereik behaald met geweldige resultaten waardoor vóór aanvang van het WK de pakken waren uitverkocht en moesten worden bijgemaakt.
Voor/over product of dienst
Mannenmodemerk Van Gils is voor de komende drie jaar de nieuwe kledingsponsor van de KNVB (Nederlands Elftal én technische staf) en introduceert voor het WK voetbal 2014 een complete KNVB WK retailcollectie. De collectie bestaat uit een formele en casual look incl. pakken, diverse shirts, t-shirts, accessoires, merchandise, etc.
Doelgroep(en)
Nederlandse mannen van boven de 25 jaar.