Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Whatsapp integratie in interactieve smartphone uiting
Opdrachtgever:
Bloemenbureau Nederland
Bureau:
UM
Datum eerste publicatie:
02/10/2014
url:
http://creative.mock.appsnack.com/App,%20UM%20Bloemenbureau,%20oktnov%202014/Netherlands/Universal%20Media/APP%20Bloemenbureau%20NL%20Okt%202014/v3/320x50/Lifestyle
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
UM/Exponential
Art Direction / Design:
Kingsday
Copy / Redactie:
Kingsday
Interaction Design:
Kingsday
Technische realisatie:
Exponential
Account:
UM
Verantwoordelijk bij klant:
Ivo van Orden en Andre de Waard
Overigen:
Edwin Lether (UM) Michiel van Turnhout (Exponential)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Flower Council of Holland wanted to create a branding and activation advertising campaign in which social sharing played a central role. With the first time inad
use of Whatsapp option, we took social sharing to the next level
Voor/over product of dienst
After seeing the message of the Flower Council of Holland the audience could than decide to ask their girlfriends if they could guess their favourite flower via whatsapp.
Doelgroep(en)
Females 20-34