Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
#BANNERSPACE
Opdrachtgever:
Kevin Richardson - The Lion Whisperer - Wildlife Sanctuary
Bureau:
ORCHESTRA
Datum eerste publicatie:
19/06/2014
url:
http://www.bannerspace.info
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Mischa Schreuder, Ruben Heerings, Sanne Ueffing
Art Direction / Design:
Mischa Schreuder, Marlyn Barends
Copy / Redactie:
Ramon Stalenhoef, Sanne Ueffing
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
Abdullah Bendahman
Account:
Martijn Amendt, Mischa Schreuder
Verantwoordelijk bij klant:
Kevin Richardson
Overigen:
Sam Godfried, Maarten Roelofs, Ramon Stalenhoef, Jeroen Hofman


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Kevin Richardson komt met zijn Wildlife Sanctuary op voor de Afrikaanse leeuw die bedreigd wordt door onder andere illegale jacht en het steeds kleiner worden van zijn leefruimte. Om voor zoveel mogelijk awareness te zorgen (en donaties) startten we een campagne waarbij je als site bannerruimte kon doneren voor het welzijn van de wilde leeuwen. Want hoe meer ruimte er gedoneerd wordt, hoe beter het weer zal gaan met de wilde leeuw.
Voor/over product of dienst
Met bannerspace.info creëerden we een simpel maar effectief platform waar bedrijven eenvoudig bannerruimte op hun site konden doneren aan de Kevin Richardson Wildlife Sanctuary. Ter bescherming van de wilde leeuwen. Hoog nodig, want als er geen actie wordt ondernomen zullen er over twintig jaar geen wilde leeuwen meer leven in Zuid Afrika. Dit door illegale jacht en een steeds kleiner wordend leefgebied.
Doelgroep(en)
Ondernemingen met een website met daarop beschikbare bannerruimte.