Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Coca-Cola #ShareaCoke Realtime Marketing
Opdrachtgever:
Coca-Cola Nederland
Bureau:
Social Embassy, Square Melon
Datum eerste publicatie:
05/07/2014
url:
http://www.socialembassy.nl, www.squaremelon.nl
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Social Embassy: Paul Tijssen, Vivian Opsteegh, Jord Wessels. Square Melon: René Biesot, Tom Stoffels
Art Direction / Design:
n.v.t.
Copy / Redactie:
Paul Tijssen, Jorien van den Buuse
Interaction Design:
n.v.t.
Technische realisatie:
n.v.t.
Account:
Social Embassy: Jord Wessels, Dennis Kruijt. Square Melon: René Biesot, Tom Stoffels, Laura Kremers , Lieke van Heeringen
Verantwoordelijk bij klant:
Claire Baeten, Max Verheul
Overigen:
Nicky Koole, Stephanie McGuire


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Coca-Cola #ShareaCoke Realtime marketing is een project waarbij on -en offline interactie en activatie met doelgroep met Coca-Cola samenkomen. Doormiddel van het aangaan van relevante conversaties met tieners op social en hen een offline experience te bieden heeft dit project off en online interactie met het merk geïntegreerd tot één unieke ervaring!
Voor/over product of dienst
Na het grote succes van vorig jaar, is de ‘Share a Coke’ campagne terug! Nu nog grootser en opvallender. Zo komt Coca-Cola dit jaar met ruim 2500 namen op de Nederlandse verpakkingen. Het doel van de campagne is rekruteren van tieners, behouden van huidige gebruikers, connectie maken met shoppers en het realiseren van volume groei. Bij deze campagne draait het allemaal om het delen van je Coca-Cola. Deel je Coca-Cola met zoveel mogelijk familie en vrienden. Dit jaar koppelt Coca-Cola de online b
Doelgroep(en)
Nederlandse tieners in de leeftijd van 13 - 19