Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Finnik, de Autoriteit
Opdrachtgever:
VWE Automotive
Bureau:
Rhinofly
Datum eerste publicatie:
29/01/2015
url:
http://www.finnik.nl
Categorie:
Digital Service Idea

Credits

Concept:
Thomas Edens (VWE)
Art Direction / Design:
Xander Smit (VWE)
Copy / Redactie:
Bianca Foppes (Bianca Foppes), Lars Breukers (VWE)
Interaction Design:
Hugo van de Hoef(Rhinofly), Charlotte de Hilster(Rhinofly)
Technische realisatie:
Rhinofly, Bart Frérejan (VWE)
Account:
Sander van Pijkeren (Rhinofly), Gerben van Heijningen (Rhinofly), Lars Breukers (VWE)
Verantwoordelijk bij klant:
Thomas Edens (VWE)
Overigen:
Wilbert Leering (Wilbert Leering), Wim Haze (MijnnaamisHaze)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Service Idea

Projectbeschrijving
VWE is als RDW provider d autoriteit op het gebied van informatie in de automotivebranche. Deze kennis werd al benut om alle denkbare branchepartijen van informatie te voorzien en werd tot nu toe voor consumenten alleen ontsloten in KentekenApps. Finnik gaat als online platform een stap verder en biedt consumenten niet alleen kentekeninformatie, maar ook alle andere denkbare specifieke informatie en slimme diensten die onzekerheid wegnemen bij het kijken, kopen, rijden of verkopen van een auto.
Voor/over product of dienst
Finnik is een online platform dat is ontstaan vanuit de heersende gedachte bij VWE, dat geen mens onzeker zou moeten zijn over informatie of beslissingen rondom zijn of haar (toekomstige) auto. Finnik denkt met je mee over je auto en geeft je objectieve informatie wanneer jij die nodig hebt. Of het nu gaat om informatie over je eigen auto, de orintatie op een nieuwe auto of het verkopen van je auto, Finnik ondersteunt je met intelligentie, checklisten en premium producten en diensten.
Doelgroep(en)
Alle autorijders in Nederland die onzeker zijn bij het nemen van een beslissing over een auto. Hierbij leggen we met onze dienstverlening en onze merkidentiteit de focus op mannen en vrouwen tussen de 20 - 45 jaar die onzeker zijn over welke informatie en/of denkbare beslissing rondom een auto.