Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Meet blinq
Opdrachtgever:
All Music Publishing b.v.

Bureau:
bart at work

Datum eerste publicatie:
26/11/2014
url:
http://blinq.allmusic.nl/meetblinq.asp
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Ferry van Beek

Art Direction / Design:
Ferry van Beek
, Sander Kerklaan, Bart Buerman

Copy / Redactie:
Ferry van Beek
, Sander Kerklaan, Bart Buerman

Interaction Design:
Stephan de Vreede,
 Jesper Weiland,
 Bart Buerman
Technische realisatie:
Stephan de Vreede,
 Jesper Weiland,
 Bart Buerman
Account:
Bart Buerman
Verantwoordelijk bij klant:
Ferry van Beek
, Sander Kerklaan
Overigen:
Drums: Leon Schmitz, Bass: Thijs Lodewijk, Vocals: Astrid Kunst, Guitar: Michel van der Zanden, Piano: Sander Kerklaan, Engineer: Huub Reijnders, Assistant Engineer: Erik van der Horst, Camera: Thorsten Gang, Director: Bart Buerman, Production: Ferry van


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Introductie van nieuw production music label blinq bij de klanten van All Music Publishing. Per email ontvangen zij een sterk gepersonaliseerde video. De kijker wordt tijdens het kijken verschillende manieren verrast. Ten eerste door de verwerking van persoonlijke gegevens in de video. Ten tweede door het ontvangen van een email die vanuit de video verzonden lijkt te worden. Tot slot valt de briefkaart, die aan het begin van de video wordt verstuurd, de volgende werkdag daadwerkelijk op de mat.
Voor/over product of dienst
blinq is een nieuw Nederlands production music label. Production music wordt gebruikt in commercials, speelfilms, documentaires, corporate video en TV programma’s. Deze muziek is eenvoudig te clearen voor bovenstaand gebruik aangezien er fixed rates zijn voor het soort gebruik.
Doelgroep(en)
De klanten van All Music Publishing die regelmatig gebruik maken van production music in hun videoproducties. Zij hebben de keus uit meer dan 300.000 tracks aan muziek en deze campagne moest blinq bij hun onder de aandacht brengen.