Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Gelukstreffers
Opdrachtgever:
Staatsloterij
Bureau:
Fresh Bridge & Sport Vibes
Datum eerste publicatie:
01/09/2014
url:
http://www.gelukstreffers.nl
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Fresh Bridge & Sport Vibes
Art Direction / Design:
Fresh Bridge & Sportvibes
Copy / Redactie:
Fresh Bridge & Sport Vibes
Interaction Design:
Fresh Bridge
Technische realisatie:
Fresh Bridge
Account:
Fresh Bridge & Sport Vibes
Verantwoordelijk bij klant:
Michiel Clarijs
Overigen:
PlayersUnited, Lemz, Marko Klein, UM


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Gelukstreffers is een uniek activatie concept dat geluk, plezier en beleving toe voegt aan de teambeleving bij het amateurvoetbal. Je speelt samen, je vergroot je kans samen en je wint en viert samen geluk met jouw eigen voetbalteam. Je hoeft je alleen aan te melden op het platform. Voor Gelukstreffers is de KNVB amateur voetbalcompetitie gekoppeld aan een gratis kansspel, waarin je met elk gescoord doelpunt extra kans maakt op fantastische Oranje prijzen voor je hele voetbalteam in 4 trekkingen
Voor/over product of dienst
De Staatsloterij had de ambitie vanuit haar KNVB sponsorschap meer impact te creëren binnen het amateurvoetbal. Met Gelukstreffers wordt het sponsorschap zichtbaarder en wordt daarnaast een emotionele waarde overgebracht met een positieve invloed op merkvoorkeur voor de Staatsloterij.
Doelgroep(en)
Primair: Alle 18+ voetbalteams bij amateurverenigingen in Nederland.
Secundair: iedereen die geïnteresseerd is in (amateur)voetbal in Nederland.