Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Pitchmate
Opdrachtgever:
Woedend!
Bureau:
Woedend!
Datum eerste publicatie:
08/09/2014
url:
http://www.pitchmate.com
Categorie:
Mobile

Credits

Concept:
Woedend!
Art Direction / Design:
Woedend!
Copy / Redactie:
Woedend!
Interaction Design:
Woedend!
Technische realisatie:
Woedend!
Account:
Woedend!
Verantwoordelijk bij klant:
Woedend!


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
De mobiele app Pitchmate werd gelanceeerd in de zomer van 2014 (oorspronkelijke naam: Pitcher). Met deze app kunnen marketeers en brand managers op heel eenvoudige wijze - vergelijkbaar met Tinder - door de meest toonaangevende communicatiebureaus van Amsterdam swipen en een shortlist samenstellen op basis van drie variabelen: Type branche categorie, Type campagne, Beschikbaar pitchbudget. De app werd aangekondigd via een eigen URL met daarop een korte film en een persbericht.
Voor/over product of dienst
Woedend! is een onafhankelijk communicatiebureau in Amsterdam. Ze maken ‘engaging content that drives conversion’. Ze werken voor (inter)nationale merken van groot tot klein en in zeer diverse sectoren.
Doelgroep(en)
Primair: Marketeers in het middel- en hogere segment.
Secundair: Partijen die pitches begeleiden (o.a. BBA, 3MO)