Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Vier de Oranjekoorts
Opdrachtgever:
Heineken
Bureau:
TBWA\NEBOKO, \NEBOKO Retail, Wieden+Kennedy Amsterdam, Boomerang Create, Starcom MediaVest
Datum eerste publicatie:
17/04/2014
url:
http://ourentri.es/heineken/vierdeoranjekoorts/
Categorie:
Digital Campaign
Media

Credits

Concept:
Bas Engels, Yacco Vijn
Art Direction / Design:
Yacco Vijn, Matthijs Schoo
Copy / Redactie:
Bas Engels, Rogier Verbeek
Interaction Design:
Jan Jesse Bakker
Technische realisatie:
Superhero Cheesecake
Account:
Marianne Herweijer, Roos de Groot, Erik van der Bijl
Verantwoordelijk bij klant:
Bram Westenbrink, Rob van Griensven, Constantijn van Nispen, Paul Tholen, Jacqueline van Faassen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Nationale trots sluimert bij Nederlanders meestal onder de oppervlakte. Alleen tijdens evenementen als het WK ontpopt het zich tot een nationale ‘ziekte’ die razendsnel om zich heen grijpt: de Oranjekoorts. Een perfect uitgangspunt voor een brede langlopende campagne met een grote diversiteit aan online activiteiten: het aanjagen van de Oranjekoorts door de Chief Oranje Officer, de #sambaselfie actie waarmee fans zelf de Oranjekoorts kunnen verspreiden en het #twelftal dat realtime inhaakt.
Voor/over product of dienst
Heineken pils in retail en horeca.
Doelgroep(en)
Mannen 18-65 en in het bijzonder bierdrinkers en voetballiefhebbers.


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Nationale trots sluimert bij Nederlanders meestal onder de oppervlakte. Alleen tijdens evenementen als het WK ontpopt het zich tot een nationale ‘ziekte’ die razendsnel om zich heen grijpt: de Oranjekoorts. Een perfect uitgangspunt voor een brede langlopende campagne met een grote diversiteit aan online activiteiten: het aanjagen van de Oranjekoorts door de Chief Oranje Officer, de #sambaselfie actie waarmee fans zelf de Oranjekoorts kunnen verspreiden en het #twelftal dat realtime inhaakt.
Voor/over product of dienst
Heineken pils in retail en horeca.
Doelgroep(en)
Mannen 18-65 en in het bijzonder bierdrinkers en voetballiefhebbers.