Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Scheckter's Sunrise Project
Opdrachtgever:
Bickery Food Group
Bureau:
Icemedia
Datum eerste publicatie:
30/10/2014
url:
http://www.sunriseproject.nl
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Thijs van Schothorst
Art Direction / Design:
Mattijs Nieuwveld
Copy / Redactie:
Icemedia
Interaction Design:
Icemedia
Technische realisatie:
Icemedia
Account:
Carsten Meijer, Thijs van Schothorst, Evelien Krooshof
Verantwoordelijk bij klant:
Herman Kroeke, Maaike van Wegen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Om Scheckter's bij de doelgroep onder de aandacht te brengen hebben we een uniek event ontwikkeld met een digitaal hart; Een silent disco bootcamp. 6 donderdagen achter elkaar om 06:30 uur in het Vondelpark met iedere week bootcamp instructors en top DJ's die met een livestream via een mobiele app de doelgroep lieten zweten. Iedere week werd er een pracht film en foto's gemaakt die door de doelgroep online werd gedeeld. Zo heeft scheckter's laten ervaren hoe het is om powered by nature te zijn
Voor/over product of dienst
Scheckter's is nieuw in Nederland. Scheckter's is een 100% biologische energiedrank. Doordat het 100% biologisch is zonder enige kunstmatige toevoegingen is het uniek in zijn soort en richt het zich op een andere doelgroep dan de meeste energie dranken: jonge vrouwen die alles uit het leven halen en veel aandacht spenderen aan sport en gezonde voeding.
De claim van Scheckter's: "100% powered by nature"
Doelgroep(en)
Jonge ambitieuze vrouw van gemiddeld 28 jaar.
Ze is druk met haar carrière, sociale leven en streeft een gezond leven na.
Ze wil alles uit het leven halen.
Ze wil energiek zijn gedurende de hele dag.
Doelgroep staat niet positief tegenover energiedrankjes.