Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
DELA - Wat Geef Je Ze Mee
Opdrachtgever:
Cooperatie DELA
Bureau:
a friend of mine
Datum eerste publicatie:
03/10/2014
url:
http://case-dela.campaignapps.nl/
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Sarah van Hecken, Marcel van der Heijden
Art Direction / Design:
Sarah van Hecken
Copy / Redactie:
Sarah van Hecken
Interaction Design:
Sarah van Hecken
Technische realisatie:
Marvin van Kalsbeek, Damiano Trimboli, Tim van den Bosch
Account:
Marcel van der Heijden, Nadia Scherpenhuijzen
Verantwoordelijk bij klant:
Sam Zonjee, Caroline Smeets, Edward van Wingerden
Overigen:
Nick de Bruijn (LIFELY)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
In september 2014 werden we gevraagd door DELA om een online activatie te ontwikkelen als onderdeel van de overkoepelende “Wat Geef Je Ze Mee?” campagne. Het centrale idee achter deze campagne is dat je als ouder je kind klaarstoomt voor de wereld. DELA kan daar bij helpen.
Voor/over product of dienst
Coöperatie DELA staat van oudsher bekend om haar uitvaartverzekering en uitvaartverzorging. In de afgelopen jaren heeft DELA haar producten en
diensten echter flink uitgebreid. Zoals met het DELA Coöperatie Spaarplan, een spaarverzekering waarmee je geld opzij zet voor mooie langetermijndoelen tijdens het leven. Met deze spaarverzekering kun je zorgen dat jouw kind of kleinkind later zijn of haar toekomstdromen kan verwezenlijken; zoals het halen van een rijbewijs of het maken van een grote rei
Doelgroep(en)
De doelgroep van de campagne was jonge ouders (25-45) en grootouders (50+). Zij zijn het meest interessant voor DELA, omdat veel van de producten in hun uitgebreide portfolio aansluiten om de wensen van deze mensen.