Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Vier de Oranjekoorts - inhaakfilms
Opdrachtgever:
Heineken
Bureau:
TBWA\NEBOKO
Datum eerste publicatie:
02/05/2014
url:
http://ourentri.es/heineken/inhaker
Categorie:
Social Media
Content

Credits

Concept:
Heineken, TBWA\NEBOKO
Art Direction / Design:
TBWA\NEBOKO
Copy / Redactie:
TBWA\NEBOKO
Interaction Design:
nvt
Technische realisatie:
nvt
Account:
TBWA\NEBOKO
Verantwoordelijk bij klant:
Bram Westenbrink, Rob van Griensven, Constantijn van Nispen, Paul Tholen
Overigen:
nvt


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Nationale trots sluimert bij Nederlanders onder de oppervlakte, maar tijdens het WK ontpopt het zich tot een nationale ziekte: de Oranjekoorts. Heineken had als doel om de Oranjekoorts eerder aan te jagen en grootser te vieren dan voorheen. Na de lancering van de campagne in ATL, maakten we de campagne extra relevant door ons te laten leiden door het sentiment van het land en de ontwikkelingen tijdens het toernooi. Daarom hebben we online video's geproduceerd die inhaakten op cruciale momenten.
Voor/over product of dienst
Heineken pilsner in retail en horeca.
Doelgroep(en)
Mannen 18-65 en in het bijzonder bierdrinkers en voetballiefhebbers.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Nationale trots sluimert bij Nederlanders onder de oppervlakte, maar tijdens het WK ontpopt het zich tot een nationale ziekte: de Oranjekoorts. Heineken had als doel om de Oranjekoorts eerder aan te jagen en grootser te vieren dan voorheen. Na de lancering van de campagne in ATL, maakten we de campagne extra relevant door ons te laten leiden door het sentiment van het land en de ontwikkelingen tijdens het toernooi. Daarom hebben we online video's geproduceerd die inhaakten op cruciale momenten.
Voor/over product of dienst
Heineken pilsner in retail en horeca.
Doelgroep(en)
Mannen 18-65 en in het bijzonder bierdrinkers en voetballiefhebbers.