Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Vinny
Opdrachtgever:
Fontys Economische Hogeschool Tilburg
Bureau:
Eigenwijs (studentenorganisatie)
Datum eerste publicatie:
10/12/2015
url:
http://www.eigenwijscommunicatie.nl
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Het hele team van Eigenwijs
Art Direction / Design:
Rick Leijten
Copy / Redactie:
Het hele team van Eigenwijs
Interaction Design:
Rick Leijten
Technische realisatie:
N.v.t.
Account:
Het hele team van Eigenwijs
Verantwoordelijk bij klant:
N.v.t.
Overigen:
N.v.t.


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
Vinny is een digitaal concept dat ouders in spe op een speelse manier kennis laat maken met de volgende spannende levensfase. Het concept bevat veel unieke elementen waardoor het leerproces als een beleving wordt ervaren.
Voor/over product of dienst
Een smartphone applicatie dat zich uit in een spelvorm. Via het spel maakt de doelgroep kennis met de spannende levensfase die hun te wachten staat. Ze leren alles rondom verantwoordelijkheden.
Doelgroep(en)
Ouders in spe, voornamelijk tussen 20 en 35 jaar. Erg gevoelig voor marketing.